Najpopularnije dijete: Biggest loser dijeta

Najpopularnije dijete: Biggest loser dijeta
Foto: 123rf

CILJ
 
Gubitak težine i prevencija bolesti.
 
TVRDNJA
 
Šest tjedana zdrave hrane i redovito vježbanje ne samo da je odličan početak za gubitak neželjenih kilograma, već može smanjiti rizik oboljenja od raka, dijabetesa i Alzheimerove bolesti.

Također se može poboljšati zdravlje srca i osnažiti imunološki sustav.
 
TEORIJA

Danas se vrlo velik broj ljudi nezdravo hrani te prakticira premalo fizičke aktivnosti.

Za adekvatno zdravstveno stanje i dobar fizički izgled trebali biste redovito konzumirati obroke koji se sastoje od voća i povrća, nemasnih izvora proteina te cjelovitih žitarica.

Uravnotežena prehrana 
 
Ova dijeta sadržava preporučen unos proteina, ugljikohidrata, masti te drugih hranjivih tvari koje su potrebne za normalno funkcioniranje organizma.

Što podrazumijeva Biggest loser dijeta?


 
Predviđena su četiri obroka dnevno koja uključuju voće i povrće, tri obroka proteinske hrane te dva obroka cjelovitih žitarica.

Od predviđenog dnevnog unosa kalorija 45% odnosi se na ugljikohidrate, 30% na proteine i 25% na masti. 
 
Preporučene namirnice

Preporučen je što raznovrsniji odabir svježeg voća i povrća.

Kao izvor proteina konzumirajte nemasno meso poput filea pilećih i purećih prsa te telećeg i goveđeg buta. Kvalitetan izvor proteina također podrazumijeva meso bijele ribe.



Tekst se nastavlja ispod oglasa
Cjelovite žitarice neophodan su izvor vlakana i poželjnih masti.
 
Za i protiv

  • Striktna prehrana
  • Nisu dozvoljena odstupanja od pravila
  • Mnogo truda
  • Nešto viši trošak prehrane

Praktičnost


Ova prehrana je vrlo praktična, uključuje široke mogućnosti izbora namirnica te s toga je moguće konzumirati hranu koju niste sami napravili. Međutim, trebate biti oprezni prilikom odabira hrane u restoranima kako kvalitetne namirnice ne bi poprimile negativnu konotaciju zbog nutritivno nepoželjnog načina pripreme jela. 

Koliko je jednostavno slijediti ovu dijetu?


Najveći problem može stvoriti upoznavanje s kalorijskim i nutritivnim vrijednostima hrane. S obzirom kako je preporučen širok asortiman namirnica u ovom načinu prehrane možete zaista uživati. 
 
Koliko košta ovaj način prehrane?

Voće i povrće ne bi trebalo prouzročiti veći trošak od grickalica i slastica koje ste vjerojatno do sada konzumirali.

Riba i nemasno meso nešto su skuplji u odnosu na način prehrane koji ne zahtijeva odabir kvalitetnijih proteinskih namirnica.
 
Hoćete li izgubiti na tjelesnoj težini?

Ukoliko smanjite kalorijski unos u odnosu na uobičajeni te pritom povećate fizičku aktivnost gubitak neželjenih kilograma zasigurno neće izostati. 
 
Koliko je jednostavno slijediti ovu dijetu?

Najveći problem može stvoriti upoznavanje s kalorijskim i nutritivnim vrijednostima hrane.

S obzirom kako je preporučen širok asortiman namirnica u ovom načinu prehrane možete zaista uživati. 
 
Okus

Preporučuje se da većinu obroka kuhate samostalno, prema tome, ako nešto ne bude dovoljno ukusno znat ćete tko je krivac.
 
Fizička aktivnost


 
Za početak preporučuju se fizičke aktivnosti poput čučnjeva, sklekova, iskoraka i trbušnjaka. Kroz određen period predlažu se aktivnosti poput aerobika, joge i pilatesa. Najvažnije od svega je da se fizička aktivnost gotovo svakodnevno prakticira. 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara