The Rock: Trening Dwaynea Johnsona

The Rock: Trening Dwaynea Johnsona
Foto: Splash News, Instagram
 
DWAYNE Johnson u svojoj je dugogodišnjoj karijeri većinu vremena proveo u redovitom treningu te samim time možemo reći da je vrlo iskusan na tome polju. Kao što i sam kaže, više ne radi po klasičnim principima treninga, već je naučio slušati svoje tijelo, pa trenira prema osjećaju.

Na svakom treningu je 100% fokusiran i napominje kako mu je teretana posao u kojem uživa.


Trenira šest puta tjedno, a jedan dan u tjednu ostavi za odmor. Preferira 3 serije po vježbi. Serije počinje s velikim brojem ponavljanja, oko 15, kako bi zagrijao mišiće. Svakom serijom postepeno povećava opterećenje, dok mu je zadnja serija opadajuća.

Vrijeme odmora između serija je vrlo kratko, od 30 do 60 sekundi. Velike mišićne skupine trenira jednom tjedno, dok male (biceps, triceps i listove) trenira dva do tri puta tjedno. Najdraža mišićna skupina su mu noge, pa ih, iz navedenog razloga, ostavlja za subotu kada ima najviše slobodnog vremena te se treningu može maksimalno posvetiti.


Princip treninga uvijek mijenja te pokušava stimulirati mišiće iz različitih pozicija i sa različitim opterećenjima.  Za primjer je naveo trening ramena koji traje od 45 minuta do sat vremena.


Tekst se nastavlja ispod oglasa


 Sjedeći potisak bučicom iznad glave – 3 do 5 serija po 10 do 15 ponavljanja

 Predručenje bučicom – 3 do 4 serije po 10 do 15 ponavljanja

 Odručenje bučicama – 3 do 4 serije po 10 do 15 ponavljanja

 Sprava za zadnje rame – 3 do 4 serije po 10 do 15 ponavljanja

 Odručenje bučicama – 3 do 4 serije po 20 do 25 ponavljanja

 Slijeganje ramenima sa šipkom – 3 do 4 serije po 8 do 10 ponavljanja

 Teško slijeganje ramenima bučicama – 3 do 4 serije po deset do 12 ponavljanja Iako je naglasio kako prakticira izvođenje opadajuće zadnje serije u svakoj vježbi, iznimka je prilikom izvođenja zadnje serije slijeganja ramena bučicama. 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara