Najkvalitetniji doručak za vašeg mališana

Najkvalitetniji doručak za vašeg mališana

Foto: Shutterstock

ČIME nahraniti djecu kako bi bila puna energije i znatiželjno zakoračila u novi dan?

Održavanje dječje pažnje i energije između doručka i ručka, dakle, u vrijeme vrtića i škole, nije malen zadatak. Pomoći vam može i hrana koju im ponudite ujutro.

1. Agrumi

Agrumi su puni šećera i vlakana, što znači da će vaše mališane opskrbiti brzim valom energije, bez nagloga skoka šećera u krvi, kao što to biva sa slatkišima. Osim toga, dokazano je da kiselkasta aroma poboljšava raspoloženje i razbuđuje osjetila.

2. Zob i ostale cjelovite žitarice

 Mozak vašega djeteta tijekom spavanja troši značajnu količinu ugljikohidrata. Doručak bogat cjelovitim žitaricama, dakle ugljikohidratima i vlaknima, daje im energiju koja im je prijeko potrebna za sve dnevne zadatke.

3. Bobičasto voće 

Bobičasto voće ima mnogo proteina i zdravih ugljikohidrata, fruktoze i vlakana te poboljšava koncentraciju.

4. Jaja
 
Ne kaže se uzalud: "Svako jutro jedno jaje organizmu snagu daje." Jedan od najboljih načina za održavanje energije vašega mališana jest ovaj izvor zdravih proteina od kojega će dugo biti sit. Jaja su i izvor kolina, jednog od B vitamina koji je ključan za ravnotežu u metabolizmu i funkcioniranje živčanoga sustava.

5. Bademi i orasi
Ovi su orašasti plodovi bogati proteinima i zdravim ugljikohidratima koji će djecu održati sitima duže vrijeme. Također, odlično podižu razinu energije. Orasi su bogati omega-3 masnim kiselinama, a bademi magnezijem.

6. Voda
 
Ne zaboravite na vodu. Ako djetetu, ali i odraslom čovjeku, nedostaje samo malo vode, dolazi do usporavanja moždane i mišićne funkcije pa pazite da vaš mališan pije dovoljno vode kako bi ostao budan i pun energije.

 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara