5 koraka za brzi oporavak od prekida

5 koraka za brzi oporavak od prekida

Foto: Vogue 

ZNAMO, oporavak od prekida je proces koji traje, ali uz ove korake ćeš se barem malo brže oporaviti.

Zapiši što te muči
 
Muči te prekid, ali što konkretno? Činjenica da si izgubila dečka, činjenica da si izgubila TOG dečka, činjenica da si sad single… ovo možda zvuči kao otvaranje rana, ali to je korak koji vodi do nečega što će ti pomoći.
 
Zapiši dobre strane
 
Kad imaš popis stvari koje te muče, vrijeme je da zapišeš i dobre strane. Single si, ali to znači više vremena za tebe. Izgubila si TOG dečka, ali to znači da imaš šansu pronaći nekog boljeg… sve je stvar perspektive, a ti biraš koju ćeš perspektivu odabrati.
 
Budi iskrena
 
Najveća greška koju žene rade tijekom prekida je poricanje da se prekid uopće dogodio. “Ma to je samo njegova faza” je super rečenica kada se želiš utješiti, ali dokle god ćeš poricati što se stvarno dogodilo, nećeš imati snage krenuti dalje. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nemoj to shvaćati osobno
 
Teško je prekid ne shvatiti osobno, ali i to je korak koji će ti pomoći da ideš dalje. Prekid je uvijek zbroj određenih faktora i za neke od njih možda i jesi kriva, ali to ne znači da smiješ sjediti i razmišljati što si mogla napraviti drugačije. 
 
Okreni se oko sebe
 
Na svijetu ima puno ljudi koje još stigneš upoznati, puno stvari koje još stigneš isprobati i puno stvari koje nisi napravila. Što prije kreneš na nove stvari, to ćeš prije prestati plakati zbog prekida.
 
 
 
 
 

 

 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara