Glamur osamdesetih vratio se u novoj kampanji hrvatskog branda Arileo

Glamur osamdesetih vratio se u novoj kampanji hrvatskog branda Arileo

Foto: Goran Matijašec

GLAMUROZNE, raskošne i prije svega ženstvene osamdesete godine prošlog stoljeća poslužile su hrvatskom brandu Arileo kao inspiracija za novu kolekciju.

Kolekcija namijenjena sezoni jesen/zima 2015./2016. puna je haljina s dugim rukavima, kombinezona i zanimljivih kompletića, a koloristički prednjače crna i nježno žuta boja.

Lijepa Dijana Radan zaštitno je lice nove kampanje, koju je snimio fotograf Goran Matijašec. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prozirni umeci, naglašena ramena, baršun i zanimljivo plisirani nabori zazivaju godine u kojima su vladale Madonna i Joan Collins, no s modernim štihom koji ovu kolekciju čini apsolutno nosivom i aktualnom.

Svijet osamdesetih godina ispričan je kroz rad modnog studija Arileo koji je u konstantnom istraživanju kroja, koji je ostao uvijek nenametljiv a opet inovativan i prepoznatljiv.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara