Male tajne vitke linije

Male tajne vitke linije

Foto: Mink Pink

MOŽDA je tvoja mršava prijateljica tako mršava zahvaljujući dobroj genetici, ali često su mršavice takve zbog životnog stila i sitnica koje nesvjesno čine, a koje ih čine tako vitkima. Male stvari koje možemo svakodnevno raditi mogu imati veliki utjecaj na našu tjelesnu težinu, i bez brige, nije riječ o minijaturnim obrocima i svakodnevnoj vježbi: riječ je o minimalnom trudu koji može napraviti veliku razliku.

Pauza bez kompjutera


Vrijeme pauze mnogi ljudi odluče iskoristiti za kompjuterom, a umjesto da prošeću dok jedu sendvič, preferiraju ga dovršiti uz Facebook ili Solitaire. Istraživanja časopisa American Journal of Clinical Nutrition pokazala su kako ljudi koji jedu pored računala pojedu više od onih koji su se udaljili od njega tijekom obroka: ljudi su podijeljeni u dvije grupe, a ona grupa koja je ostala za kompjuterom osjećala se manje sito, a kasniji mali zalogaj za vrijeme radnog vremena htjeli su pojesti puno prije od onih koji su se koncentrirali na jelo za vrijeme pauze.

Hrana s visokim udjelom vode


Tekst se nastavlja ispod oglasa
Juhe, svježi krastavci i lubenica pomažu nam da se zasitimo uz manje kalorija, a zanimljiva je činjenica kako konzumacija vode uz jelo nema taj efekt. Započneš li obrok sa laganom juhom ili salatom, manje ćeš pojesti, a teško glavno jelo tako će imati manje utjecaja na tvoju liniju. Nedavno istraživanje pokazalo je kako ljudi koji popiju dvije čaše vode prije jela jedu mnogo manje, a sukladno tome i mršave brže od ostalih.

Zamisli se kako jedeš

Časopis Science proveo je istraživanje sa dvije grupe ljudi i M&M bombonima: obje su grupe dobile svoju zdjelicu, a jednoj je bilo naređeno da prije nego što počne jesti detaljno zamisli kako jede bombone, i uživi se u maštariju. Grupa koja je prethodno zamišljala jelo kasnije je pojela manje bombona od grupe kojoj je bilo dopušteno odmah uroniti u zdjelicu bombona. Znanstvenici kažu kako se zamišljanjem privikavamo na hranu, a to nam pomaže da ju manje želimo kada ju stvarno počnemo jesti.

Multivitamini pomažu


Čarobna pilula za mršavljenje ne postoji, no multivitaminska tabletica može pomoći u skidanju kilograma. Istraživanje u Kini provedeno na 85 pretilih žena temeljilo se na davanju multivitamina na dnevnoj bazi jednoj grupi, dok je druga dobivala placebo. Žene koje su svakodnevno konzumirale multivitaminsku dozu izgubile su kilograme, dok su ove druge ostale na istoj kilaži. Ovo je objašnjeno činjenicom da naše tijelo reagira na nedostatak vitamina i minerala, potičući apetit, čim želi nadomjestiti nedostatak nutrijenata. Održavanje tijela na zadovoljavajućoj razini minerala, manje ćemo biti gladni, što će značiti i manje debljanja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara