Šest jednostavnih aktivnosti za održavanje forme

Šest jednostavnih aktivnosti za održavanje forme

Foto: shutterstock

AKO nemaš vremena za teretanu ili vježbanje u grupama, obrati pozornost na svakodnevne aktivnosti koje možeš iskoristiti za održavanje forme. Ekonomične su, jednostavne i možeš ih izvoditi kad hoćeš, a pri tome ne trebaš planirati nikakve termine. Neke od njih poput hodanja ili penjanja stepenicama radimo svaki dan, pa im treba samo posvetiti malo više pažnje kako bi izvukli maksimalnu korist od njih. Donosimo ti šest zabavnih aktivnosti koje održavaju formu.

Hodanje

Za hodanje ne postoji lekcija, lako je i svakodnevno prohodamo i nekoliko metara. Ako u svoje hodanje svaki dan dodaš malo intenziteta i pokoju uzbrdicu možeš izgubiti i do 300 kalorija te otopiti masti s guze.

Trčanje

Trčanjem se gubi oko 475 kalorija u 45 minuta. Smanjuje stres i odličan je ispušni ventil. Pri trčanju se aktiviraju svi stražnji mišići, a najjednostavnije je i najekonomičnije, stoga ako si ljubiteljica prirode, nabaci slojevitu odjeću, rastegni se i kreni!

Planinarenje

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Planinarenje je jedna od onih zabavnih aktivnosti koje tope kalorije. Prosječno se planinarenjem sagori 400 kalorija u sat vremena, pročiste se pluća od svježeg zraka i boravka u prirodi. Kretanjem prema gore također se vježbaju mišići na guzi tako da  je planinarenje odlična aktivnost za održavanje forme.

Biciklizam

Vožnja biciklom odlična je za sve mišiće u bokovima, bedrima, na trbuhu i guzi, a u prosjeku se u 5 minuta vožnje biciklom sagori jednako kalorija koliko bi izgubili za pola sata vježbanja. Biciklizam je također izvrsan za rad srca i krvotok.

Rolanje

Rolanje potiče pravilno disanje i pozitivno utječe na srce i krvotok. Super je za guzu, zglobove i koljena. Odlična je rekreacija za održavanje forme, zabavno i lako izvedivo. Rolanje u stalnom ritmu odnijet će ti i do 500-600 kalorija na sat. Ne zaboravi na štitnike i zagrijavanje.

Stepenice

Potrudi se da uvijek izabereš stepenice prije lifta, odlične su za kondiciju i učvršćivanje bedrenih mišića a ima ih svugdje. Probaj preskakati jednu i penjati se dvije po dvije ili trčati gore-dolje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara