Vruća minica za vruću Lopez: Otkrivamo koje vježbe radi J.Lo da bi izgledala ovako

Vruća minica za vruću Lopez: Otkrivamo koje vježbe radi J.Lo da bi izgledala ovako

Foto: Splash, Giphy

KAD se jučer pojavila na mjuziklu "Hamilton" Lina-Manuela Mirande u New Yorku, Jennifer Lopez još je jednom fanove ostavila bez daha.

46-godišnja pjevačica za ovu je prigodu obukla jako kratku čipkastu haljinu s dugim rukavima koja je pokazala kako istrenirani trbušnjaci i lijepa stražnjica nisu jedini aduti ove glazbene dive.

Vretenaste i lijepo oblikovane noge slavne J.Lo blistale su u jednostavnim crnim sandalama, a mi vam otkrivamo što ova slavna ljepotica radi da bi izgledala tako dobro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Umaci i preljevi vode do celulita. Izbjegavajte ih pod svaku cijenu! Čak i soja sos.", govori njezin trener Gunnar Peterson koji preporučuje i dubinske masaže za bedra i noge.

Uz cardio vježbe koje tope masti, Peterson sa Jennifer radi iskorake, polučučnjeve i čučnjeve na različite načine, što učvršćuje stražnjicu, ali i zateže i oblikuje bedra.

Peterson voli da Jennifer polučučnjeve sa zatvorenim i otvorenim stopalima radi uz pomoć girja od 5 ili 10 kilograma, kako bi vježbe zaista bile efikasne, piše Shape. Girje mogu zamijeniti i bučice.

Sumo polučučnjevi (sa stopalima otvorenima prema van) izvrsni su za žene jer zatežu unutarnju stranu bedara, što je bolna točka mnogim ženama.


Čuli ste, želite li ovakve noge, zaboravite na teške umake i masnu hranu i bacite se na čučnjeve.


 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara