Bolan udarac: Cibonu nakon 36 godina napustio sponzor i suosnivač kluba!

Foto: Neja Markičević / Cropix

KOŠARKAŠKI klub Cibona doživio je još jedan težak udarac, možda najdojmljiviji do sada. Nakon punih 36 godina, naime, od suradnje s Cibonom odustao je Franck, jedan od najuspješnijih hrvatskih proizvođača. Priopćenje koje smo primili objavljujemo u cijelosti.

"Iako su brojni rezultatski, kadrovski i financijski porazi vidljiviji, to što je novo vodstvo kluba nakon punih 36 godina od Cibone uspjelo otjerati jednog od svojih osnivača i najstalnijeg sponzora, govori - zapravo - puno više od svih loših stvari koji su se u i oko kluba dogodili u posljednje vrijeme.

Najnoviji drastični rezovi i promjena Uprave, koje je nametnula politika, očito nisu pomogli Ciboni, već su je još dublje gurnuli u propast. Razlog za raskid sponzorskog ugovora nije financijske prirode, nego istinsko i duboko razočaranje najnovijim događajima u klubu.

Franck je, naime, još početkom prosinca 2010., kada su svi sponzori već napustili klub koji je praktički već bio pred raspadom, bez ikakve medijske pompe, produžio sponzorski ugovor s Cibonom. Svojim primjerom željeli su dati poruku i ostalim većim kompanijama u Hrvatskoj da oni vjeruju u Cibonu i kako će nekoć slavni klub ponovno “harati” Europom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjerojatno su tada, prije nepuna tri mjeseca, u Francku reagirali i emotivno, jer su - uz Kraš, Badel i Voće - 1975. godine bili jedan od osnivača zagrebačkog konzorcija prehrambene industrije, koji je u svrhu svoje promocije odlučio sponzorirati zagrebački košarkaški klub do tada poznat pod imenom Lokomotiva. Tada je skovan naziv Cibona od početnih slova dviju latinskih riječi: Cibum (hrana) i Bonum (dobra).

I sada su, vjerojatno, u Francku reagirali emotivno, poput gotovo svih istinskih navijača Cibone, duboko razočaranih zbog svega što se u i oko kluba događalo u posljednje vrijeme. Osnivači kluba iz Francka zapravo se u potpunosti slažu s velikim dijelom javnosti koja smatra kako je Bandić već ranije, doslovce na prevaru, oteo imovinu Cibone na Tuškancu, te da mu je sada, uz ucjenu, to uspjelo i s poslovnim prostorima u Savskoj. Nadalje, sada su definitivno shvatili da nova uprava Cibone, nije željela prepoznati motive zbog kojih je Franck još prije nekoliko mjeseci pristao produljiti sponzorski ugovor i nastaviti financirati potpuno uništeni klub. Prvenstveno su to bili navijači, ali je to trebala biti i snažna poruka ostalim potencijalnim sponzorima da pomognu klubu, no zbog odnosa nove uprave, stvorena je potpuna blokada informacija.

O organizacijskom kaosu u Ciboni, pod novim vodstvom, možda najbolje govori jedna sitnica: nakon 36 godina svom osnivaču i najdugovječnijem sponzoru prvi puta nisu poslali ni karte za utakmicu.

"Situacija koja vlada u klubu najblaže rečeno je katastrofa i mi kao ozbiljna kompanija ne želimo u tome sudjelovati niti financirati taj kaos. Ovo je samo naš pokušaj da na ovaj skroman način upozorimo javnost na dramatične događaje u i oko kluba", kaže predsjednik Uprave Francka Dubravko Artuković.

"Kada smo na jesen odlučili nastaviti financirati klub naše namjere, kao i uvijek do sada u vezi Cibone, bile su isključivo sportske prirode. Uostalom, sportski ciljevi su i doveli taj klub do velikih rezultata, a ovi današnji nemaju veze s time. Posljedice su očite…"

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara