Američki srednjoškolci zaostaju u matematici
Tekst se nastavlja ispod oglasa
AMERIČKI srednjoškolci posjeduju slabija osnovna matematička znanja nego njihovi vršnjaci u većini drugih vodećih industrijaliziranih zemalja, pokazalo je međunarodno istraživanje.
The Washington Post piše u utorak da je istraživanje PISA, koje se provodi jednom u tri godine, stavilo Sjedinjene Države na 24. mjesto od 29 zemalja Organizacije za ekonomsku suradnju i razvitak (OECD) koju čine najbogatije zemlje svijeta.
Najbolje rezultate u istraživanju službeno poznatom kao Program za međunarodnu procjenu učenika koje je mjerilo sposobnosti 15-godišnjaka da rješavaju matematičke probleme iz stvarnoga života pokazali su učenici iz Finske i Južne Koreje.
List navodi da postoje mnoge teorije zašto američki učenici zaostaju u matematici iza svojih vršnjaka u inozemstvu. Kao razlozi navode se manjak nastavnika, nezanimljivi matematički programi i pretjerano oslanjanje na lagane standardizirane testove.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Istraživanje je provedeno 2003. na nacionalno reprezentativnom uzorku od 5.456 učenika iz 262 američke škole i na 250.000 učenika diljem svijeta.
Prethodno istraživanje objavljeno prije tri godine pokazalo je da su američki učenici negdje u sredini kada je u pitanju čitanje, ali da zaostaju u matematici. Od tada su Sjedinjene Države pale iza zemalja poput Poljske, Mađarske i Španjolske prema nekim mjerilima poznavanja matematike.
Osim najbogatijih zemalja svijeta u istraživanju je sudjelovalo i 10 zemalja koje nisu članice OECD-a. Sjedinjene Države su bile nešto bolje od Rusije, jednake s Latvijom, ali iza Hong Konga i Liechtensteina.
Dječaci su bili bolji u testu matematike praktički svugdje osim na Islandu. U testovima čitanja bolje su bile djevojčice.
The Washington Post piše u utorak da je istraživanje PISA, koje se provodi jednom u tri godine, stavilo Sjedinjene Države na 24. mjesto od 29 zemalja Organizacije za ekonomsku suradnju i razvitak (OECD) koju čine najbogatije zemlje svijeta.
Najbolje rezultate u istraživanju službeno poznatom kao Program za međunarodnu procjenu učenika koje je mjerilo sposobnosti 15-godišnjaka da rješavaju matematičke probleme iz stvarnoga života pokazali su učenici iz Finske i Južne Koreje.
List navodi da postoje mnoge teorije zašto američki učenici zaostaju u matematici iza svojih vršnjaka u inozemstvu. Kao razlozi navode se manjak nastavnika, nezanimljivi matematički programi i pretjerano oslanjanje na lagane standardizirane testove.
Prethodno istraživanje objavljeno prije tri godine pokazalo je da su američki učenici negdje u sredini kada je u pitanju čitanje, ali da zaostaju u matematici. Od tada su Sjedinjene Države pale iza zemalja poput Poljske, Mađarske i Španjolske prema nekim mjerilima poznavanja matematike.
Osim najbogatijih zemalja svijeta u istraživanju je sudjelovalo i 10 zemalja koje nisu članice OECD-a. Sjedinjene Države su bile nešto bolje od Rusije, jednake s Latvijom, ali iza Hong Konga i Liechtensteina.
Dječaci su bili bolji u testu matematike praktički svugdje osim na Islandu. U testovima čitanja bolje su bile djevojčice.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati