Atlantic Grupa preuzela Dietpharm

Atlantic Grupa preuzela Dietpharm

ATLANTIC GRUPA je preuzela tvrtku Fidifarm, proizvođača vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani u čijem je sastavu brand Dietpharm, vodeći u ovoj kategoriji na hrvatskom tržištu, stoji u priopćenju danas poslanom iz Atlantic Grupe. Vrijednost transakcije iznosi 83 milijuna kuna. Fidifarm/Dietpharm će kao samostalna kompanija nastaviti poslovati u okviru Atlanticove divizije Zdravlje i njega.

"Uz vodeću poziciju koju s Cedevitom imamo u vitaminskim napicima ne samo u Hrvatskoj, nego i u čitavoj regiji u kanalu široke potrošnje, s Dietpharmom smo lidersku poziciju stekli i u distribucijskom kanalu ljekarni. Iznimno sam zadovoljan da su sredstva stečena dokapitalizacijom od strane DEG-a, njemačke razvojne banke, iskorištena za ovako kvalitetnu akviziciju“ - izjavio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Dietpharm s tržišnim udjelom od 20 posto ima primat na hrvatskom tržištu vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani čija se vrijednost procjenjuje na 40 milijuna eura. Tvrtka ostvaruje kontinuirani dvoznamenkasti godišnji rast, a u 2006. godini je ostvarila ukupan prihod od 62 milijuna kuna te dobit iz poslovanja prije amortizacije (EBITDA) od 9,8 milijuna kuna.

Fidifarm distribuira preko 70 vlastitih proizvoda, a od 2006. kao ekskluzivni zastupnik distribuira odabrane proizvode njemačke tvrtke Salus. Dvadeset i jedan posto ukupne prodaje izvozi se na tržište regije, te u Mađarsku i Slovačku. Fidifarm zapošljava 50 djelatnika, najvećim dijelom visokoobrazovanih stručnjaka, primarno farmaceuta i liječnika. Atlantic Grupa zadržava postojeći menadžment i sve zaposlenike tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Atlantic Grupa se nalazi među vodećim poslovnim sustavima u Hrvatskoj. U prvom kvartalu 2007. kompanija je ostvarila ukupni prihod od 372,5 milijuna kuna, što je 18 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Dobit iz poslovanja prije amortizacije (EBITDA) porasla je u prva tri mjeseca 26 posto i iznosi 25,8 milijuna kuna.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 59, a međunarodna tržišta s 41 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 48 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sudjeluje u prodaji s 42 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 10 posto prodaje.

Atlantic Grupa je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše (Multipower, Power Gym, Multaben) te najveći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka (Cedevita) i proizvoda za osobnu njegu i njegu kože (Plidenta, Rosal, Melem).

Ujedno je i vodeći regionalni distributer svjetskih premium brandova roba široke potrošnje kao što su Wrigley, Fererro, Hipp, Lorenz, Durex, Johnson&Johnson, Duracell, Nestle Purina i Scholl, s kojima je prisutna na više od 30.000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore, te Bosne i Hercegovine. Kompanija zapošljava preko 1300 djelatnika.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara