Barack Obama polusatnim TV oglasom pokazao ogromnu nadmoć
BARACK OBAMA, demokratski kandidat za američkog predsjednika, u srijedu navečer je zauzeo udarni termin na sedam američkih nacionalnih TV mreža, sa 30-minutnim predizbornim oglasom, koji sadržava zaključne poruke i najupečatljivije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na plan pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.
Tako dugačak predizborni TV oglas , u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine, kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao seriju sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV mreža.
Oglas je emitiran na TV mrežama NBC, CBS, Fox, MSNBC, BET, Univision i TV One, Davisa Guggenheima, a djelo je izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SAD-a Ala Gorea.
CNN je odbio emitirati oglas te se u analizi zapitao je li s tolikom financijskom nadmoći, koja se održava i u činjenici da posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina, "Obama ustvari kupuje izbore?".
"Neću biti savršeni predsjednik, međutim ovo vam mogu obećati - uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište", istaknuo je Obama u oglasu u kojem se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.
Analitičari smatraju da je Obama oglasom želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu financijsku snagu svoje kampanje, s obzirom na to da je za oglas utrošeno četiri milijuna dolara.
D.M.
Foto: AFP
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati