Barack Obama polusatnim TV oglasom pokazao ogromnu nadmoć

Barack Obama polusatnim TV oglasom pokazao ogromnu nadmoć

BARACK OBAMA, demokratski kandidat za američkog predsjednika, u srijedu navečer je zauzeo udarni termin na sedam američkih nacionalnih TV mreža, sa 30-minutnim predizbornim oglasom, koji sadržava zaključne poruke i najupečatljivije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na plan pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.

Tako dugačak predizborni TV oglas , u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine, kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao seriju sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV mreža.

Oglas je emitiran na TV mrežama NBC, CBS, Fox, MSNBC, BET, Univision i TV One, Davisa Guggenheima, a djelo je izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SAD-a Ala Gorea.

CNN je odbio emitirati oglas te se u analizi zapitao je li s tolikom financijskom nadmoći, koja se održava i u činjenici da posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina, "Obama ustvari kupuje izbore?".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Neću biti savršeni predsjednik, međutim ovo vam mogu obećati - uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište", istaknuo je Obama u oglasu u kojem se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.

Analitičari smatraju da je Obama oglasom želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu financijsku snagu svoje kampanje, s obzirom na to da je za oglas utrošeno četiri milijuna dolara.

D.M.
Foto: AFP


 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara