Biserka Cvjetičanin o "stvaralačkim industrijama"

Nije li vrijeme da se u Hrvatskoj osnuje samostalno ili u okviru jednog od sveučilišta centar ili institut za istraživanje i primjenu kulturnih stvaralačkih industrija, pita u svojoj kolumni u najnovijem dvotjedniku za kulturu i društvena zbivanja "Zarez" Biserka Cvjetičanin, znanstvena savjetnica u zagrebačkom Institutu za međunarodne odnose.

Smatra kako bi možda Sveučilište u Rijeci svojim otvorenim i živim pristupom novim izazovima moglo odgovoriti i tom izazovu.

Biserka Cvjetičanin u tekstu "Stvaralačke industrije" podsjeća kako se u nekim analizama britanske vlade predviđa da će najuspješnije gospodarske grane 21. stoljeća biti "stvaralačke industrije".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brojne su definicije kulturnih/stvaralačkih industrija, od užih koje obuhvaćaju dizajn, arhitekturu, multimedijske djelatnosti, film, radio i televiziju, izdavačku djelatnost, modu, do onih koje, osim navedenih, uključuju i reklame, tržište umjetnina i antikviteta, video, glazbu, izvedbene umjetnosti, softvere.

Najčešće se definiraju kao aktivnosti s podrijetlom u individualnom stvaralaštvu, umijeću i talentu, a omogućuju stvaranje posla i dobiti, ističe Cvjetičanin.

(Hina) xmc ymc

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara