Bolesna šala Audija

U SERIJI skandala oko hrvatskih reklamnih debakl kampanja, posljednji je bez opravdanja prošao nezapaženo.

Niti petnaest dana od tragične pogibije trojice mladih varaždinskih nogometaša i fotografije do neprepoznatljivosti smrskanog Audija A3, prestižna njemačka tvrtka pokrenula je u Hrvatskoj kampanju za novi model A3-a pod sloganom, "Čuvaj me se"(!?) i podsloganom "Stvoren za odvažne".

Novi model automobila u kojem su Silvester Sabolčki, Kristijan Kitner i Krunoslav Sabolić pri brzini od 200km/h izletjeli s ceste, Audi reklamira tekstom u kojem se po prilici kaže "Samnom si siguran pri najvećim brzinama i u najoštrijim zavojima". Šteta što to nitko ne može javiti Sabolčkom.

Nije nam poznato radi li se o, kako se na prvi pogled čini, do povraćanja degutantnom crnom humoru Audijevih marketinških stručnjaka, ili pak o jednostavnoj činjenici da je planerima kampanje ranije pripremljene spotove bilo preskupo modificirati samo zbog činjenice da se nekoliko mladića osjećalo presigurno pri previsokoj brzini u preoštrom zavoju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skupa kampanja očito je morala biti lansirana usprkos ili pogotovo zbog tragedije.

Činjenica da bi trojica mladića s takvom vožnjom i pri toj brzini poginula u bilo kojem automobilu stvorenom za odvažne slab je alibi za marketinške stručnjake Audija.

M.B.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara