Britanci prezadovoljni netaknutom Hrvatskom

Britanci prezadovoljni netaknutom Hrvatskom

DA JE HRVATSKA ove godine apsolutni turistički hit u Europi svjedoči još jedan, za hrvatski turizam afirmativni, članak o uspjehu turističke sezone u Hrvatskoj.

Britanski Travel Daily News, koji se bavi uglavnom turističkim temama, u članku koji je objavio u svom online izdanju navodi kako je Hrvatska ove godine zabilježila značajan porast turista koji su posjetili našu obalu, a među kojima je bilo oko 250.000 Britanaca.

Travel Daily piše kako je Hrvatsku 2003. godine posjetilo oko 153.000 Britanaca, 15 posto više nego 2002. godine, dok je lani u Hrvatskoj boravilo preko 200.000 britanskih gostiju. Ovogodišnja statistika još nije izračunata, ali prema nekim predviđanjima oko 250.000 Britanaca posjetilo je ovoga ljeta Hrvatsku.

List navodi kako su se mnoge svjetske turističke top destinacije ljetos morale boriti da zadrže prošlogodišnju razinu gostiju, što je Hrvatskoj lako pošlo za rukom zahvaljujući između ostalog i kvalitetnom reklamnom kampanjom prepoznatljivog naziva "Hrvatska - Mediteran kakav je nekada bio".

Netaknuti hrvatski pomorski gradovi i mjesta, čista obala i more, lijep krajolik i ljubazni domaćini glavni su aduti s kojima je Hrvatska prije ljeta krenula u reklamnu kampanju. Da se radi o izvornoj kvaliteti svjedoče i brojne stranice nesponzoriranih članaka o Hrvatskoj objavljenih u svim eminentnim britanskim listovima, piše Travel Daily.

Tako su hrvatsku turističku ponudu neki listovi (The Times, The Telegraph, The Observer, Daily Mail, The Guardian) popratili naslovima "Nova Toskana" (za Istru),  "Novi St. Tropez" (za Hvar, Dalmacija), pri čemu prekrasni Dubrovnik ne treba ni spominjati. Lonely Planet je pak Hrvatsku još u veljači proglasio najpoželjnijim turističkim odredištem, piše list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U posljednjih deset godina Hrvatska je gradila svoju infrastrukturu na vrlo zdravim temeljima, te je o sebi stvorila sliku kao o zemlji koja turistu pruža kvalitetu iznad količine, ekološki čisto okružje, lagani tempo života tijekom odmora, nekomercijalizirane i nenatrpane obale i otoke, šarmantne starinske gradiće i sela, povijest i kulturu, a sve je to ukomponirano u savršenu harmoniju, piše list.

Ulaganja hrvatske vlade i lokalnih vlasti u poboljšanje infrastrukture tijekom posljednjih deset godina bila su vrlo velika. Izgrađene su autoceste koje povezuju Zagreb i obalu, poboljšane su lokalne ceste, izgrađeni su kvalitetni vodovodni i kanalizacijski sustavi, očišćene su nautičke marine i plaže, a većina je hotela obnovljena.

Vlasti zbog povećane potražnje turista podupiru među pokretanje privatnih turističkih ponuda i manjih hotela, a pozitivno je i to da je Hrvatska kampanju djelom gradila i na plaćenim putovanjima za novinare koji preferiraju takvu vrstu prezentacije, a koja pak neizostavno rezultira pozitivnim djelovanjem na turizam.

List navodi i izuzetno dobru povezanost hrvatskih obalnih gradova s Velikom Britanijom što je ovoga ljeta znatno doprinijelo porastu broja britanskih na Jadranu. Među posjećenijim mjestima bili su Poreč, Rovinj, Opatija, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Zadar, Šibenik, Brač, Hvar, Vis, Korčula, Pelješac i naravno Dubrovnik.

Travel Daily News podugačak članak o Hrvatskoj zaključuje konstatacijom kako malo zemalja može sa sigurnošću razmišljati o povećanju dobiti od turizma, što Hrvatska, uz povećan broj transportnih veza s Britanijom, dogodine opravdano može očekivati.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara