BRITANSKA vojska pokrenula je veliku reklamnu kampanju za novačenje, svega tri dana prije pete obljetnice invazije na Irak, koja je naišla na veliki val kritika, posebice obitelji onih koji su svoje voljene izgubili u Iraku i Afganistanu.
Naime, mnoge nevladine organizacije smatraju kako se novac za kampanju pod nazivom "Budi najbolji" mogao bolje utrošiti i to za opremu vojnika koji se nalaze na ratištima. "Oni pokušavaju novačiti, ali im to neće uspjeti. Nitko se neće pridružiti vojsci ako nemaš zaštitu koju bi trebao imati", objasnila je Rose Gentle, dopredsjednica organizacije "Vojne obitelji protiv rata", koja je izgubila sina 2004. godine u bombaškom napadu u Iraku.
Također, prema mnogima posljednja kampanja za novačenje u Britansku vojsku, nije ništa drugo nego dokaz da je brojka vojnika u Iraku i Afganistanu "opasno nategnuta". Naime, novaka u vojsci sve je manje, a brojka je došla na samo 13 tisuća obučenih u posljednje tri godine, s rekordnim brojem onih koji napuštaju vojsku.
I.Ć.
Foto: AFP
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati