Carlsberg povećao prodaju u Hrvatskoj za 29,4 posto

Carlsberg povećao prodaju u Hrvatskoj za 29,4 posto

GRUPACIJA Carlsberg danas je objavila poslovne rezultate Carlsberga Croatia za prvo polugodište 2007. godine, prema kojima je prodaja u Hrvatskoj porasla za 29,4 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prvom polugodištu 2007. godine je ukupan volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia iznosio 304.326 hektolitara, što je povećanje od 19,1 posto u odnosu na isti period 2006. Volumen prodaje u Hrvatskoj porastao je 29,4 posto. U istom razdoblju, ukupno hrvatsko tržište piva bilježi rast od 6,69 posto. Tržišni udio Carlsberg Croatia na domaćem tržištu je 15,33 posto, dok je u istom razdoblju 2006. iznosio 12,63 posto.
 
Dr. Isaac Sheps, predsjednik Uprave Carlsberg Croatia, povodom objave uspješnih rezultata prvog polugodišta je izjavio: "Posvećeni smo oduševljavanju naših potrošača s najkvalitetnijim proizvodima i uslugama te najinovativnijim i najkreativnijim duhom. Iskustvo koje osiguravaju naši visokokvalitetni brandovi i proizvodi privlači sve više potrošača. Zato smo početkom lipnja u našoj koprivničkoj pivovari instalirali nove, dodatne proizvodne uređaje kako bismo povećali kapacitet, što je dio ovogodišnjih ulaganja od šest milijuna eura. Također, nedavno smo u naš asortiman uveli i slavne premium brandove Guinness, Kilkenny i Harp, čime je snažno ojačana ponuda premium brandova kompanije Carlsberg Croatia."

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara