Dialog komunikacije postale dijelom Pleona

AGENCIJE za savjetovanje u odnosima s javnošću u šest zemalja središnje i istočne Europe postaju dijelom Pleona, najveće europske PR mreže. Riječ je o Rusiji, Ukrajini, Rumunjskoj, Poljskoj, Češkoj i Hrvatskoj, gdje je agencija Dialog komunikacije promijenila i svoje ime u Pleon Dialog.

Pleon je tako potvrdio vodeću poziciju na europskom PR tržištu, na kojemu ima 31 ured u 15 zemalja. Partnerske agencije Pleon ima u još 14 zemalja u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, a kroz partnerstvo s Brodeurom, jednom od vodećih američkih PR agencija, u mreži Brodeur Pleon Worldwide prisutan je i u zemljama Sjeverne i Južne Amerike te Azije, kao i u Australiji. Riječ je o ukupno 75 ureda u 53 države svijeta.

Pleon na europskoj razini drži uvjerljivu prvu poziciju ne samo po broju svojih predstavništava, nego i po prihodu od 75 milijuna eura (više od pola milijarde kuna) u 2004. godini. Pleon u Europi zapošljava više od 850 komunikacijskih savjetnika, a očekuje se da će njegov prihod u 2005. godini prerasti 80 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za domaću PR agenciju Dialog, odsad Pleon Dialog, od velikog je značaja to što joj je, osim Pleonova imena, povjerena i koordinacija cijele regije središnje i istočne Europe na razvoju novih poslova.

Svaki ured bit će vođen lokalnim menadžmentom, iako će Pleon i dalje raditi na svom programu međuagencijske izmjene djelatnika kako bi novim uredima pomogao u prilagodbi na specifične standarde poslovanja Pleona kao mreže, njezinih metodologija i kompanijske kulture.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara