Dobit Zagrebačke pivovare manja 4 posto

ZNATNA komercijalna ulaganja Zagrebačke pivovare, jednokratni izvanredni troškovi proizašli iz aktivnosti restrukturiranja, te troškovi nastali primjenom Pravilnika o zbrinjavanju ambalažnog otpada utjecali na profitabilnost koja je tijekom prvih šest mjeseci poslovanja u 2006. godini smanjena za 4 posto.

Udio Zagrebačke pivovare na hrvatskom tržištu i dalje je dvostruko veći od sljedećeg konkurenta. Ožujsko pivo, najprodavanije je lager pivo u Hrvatskoj, dvostruko prodavanije od sljedećeg konkurenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom prvih šest mjeseci 2006. Becks je ostvario gotovo trostruko veću prodaju u odnosu na isti period 2005. Loewenbrau ostvario rast u value segmentu. Portfelj premium piva koji čine Stella Artois i Beck s, vodeći je u preminum segmentu.

Predvodnici domaćih specijalnih piva su Tomislav i Božićno pivo, a u segmentu uvoznih specijalnih piva Leffe, Hoegaarden i Belle-Vue Kriek.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara