Droga Kolinska ušla na hrvatsko tržište s Argetom Pikant

Hrvati su u 2007. godini pojeli više od 4.500.000 Argeta pašteta, a više od milijun Hrvata je uživalo u jednom od Argeta okusa. Droga Kolinska će u 2008. godini proizvesti čak 8.000 tona namaza Argeta i to je dio plana prema kojem Kolinska do 2010. godine želi postati vodeći proizvođač prehrambenih proizvoda u regiji kao i da se njeni najznačajniji brandovi tržištu nađu na jednom od prva tri mjesta u svojoj kategoriji.

Argeta Pikant novi je proizvod kojim Kolinska želi dodatno ojačati poziciju na hrvatskom tržištu. Argeta Pikant napravljena je u skladu s međunarodnim higijenskim standardima i sustavom HACCP (sustav samokontrole za osiguranje zdravstvene ispravnosti hrane) koji osiguravaju najvišu razinu proizvodnje sigurne hrane. Pomoću posebnih tehnika osigurava se da zatvoren proizvod ostane svjež čak dvije godine, a zbog njene kvalitetne izrade Argetu Pikant je moguće čuvati na bilo kojem mjestu, a ne samo u hladnjaku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Argeta je glavni izvozni brand Kolinske, a njena glavna komparativna prednost je široka paleta proizvoda koji sadrže osam različitih namaza i ne sadrže aditive te okus dobiven izradom bez konzervansa. Paleta Argeta proizvoda je na tržištima bivše Jugoslavije uspjela ostvariti značajne rezultate unatoč preferenciji prema domaćim brandovima koja tradicionalno vlada u regiji.

Tako su Hrvati u 2007. godini pojeli više od 4.500.000 Argeta pašteta, a više od milijun Hrvata je uživalo u jednom od Argeta okusa. Droga Kolinska će u 2008. godini proizvesti čak 8.000 tona namaza Argeta i to je dio plana prema kojem Kolinska do 2010. godine želi postati vodeći proizvođač prehrambenih proizvoda u regiji kao i da se njeni najznačajniji brandovi tržištu nađu na jednom od prva tri mjesta u svojoj kategoriji.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara