Emil Tedeschi kupio Drogu Kolinsku: Slovenci ga izbacivali iz igre, a on pobijedio

Tekst: Z.J.
Foto: Kolinska.si

NAKON višemjesečnih iščekivanja i vijesti koje nisu davale prevelike nade Atlantic Grupi, čini se da je vlasnik te hrvatske tvrtke Emil Tedeschi ipak uspio u svom naumu preuzimanja slovenske tvrtke Droga Kolinska. Iako je za sutra najavljena tiskovna konferencija na kojoj će ta vijest biti i službeno objavljena, u javnost je procurila informacija da je upravo Atlantic Grupa izabrana među ostalim ponuđačima za preuzimanje slovenske tvrtke.  

Podsjetimo, Atlantic Grupa u travnju je predala neobvezujuću ponudu za preuzimanje slovenske kompanije Droga Kolinska d.d. Ljubljana u većinskom vlasništvu društva Istrabenz d.d., Kopar. Ponuda je predana međunarodnoj investicijskoj banci BNP Paribas koja je imenovana glavnim savjetnikom za prodaju društva Droge Kolinske.

Ipak, početkom lipnja su slovenski mediji naveli da je postupak prodaje slovenske Droge Kolinske ušao u zaključnu fazu. "Tražimo najbolja rješenja, kojima bi Droga Kolinska postala još i bolja", kazao je sindikalni predstavnik Jože Šorgo te dodao da je u zajedničkom interesu da se nađe kupac iz branše koji Drogu Kolinsku vidi kao veliko poduzeće na Balkanu i u Europi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slovenci bili protiv Tedeschija

Slovenski su mediji naglasili da je Drogina uprava u posljednje vrijeme imala nekoliko sastanaka u Portorožu u vezi s prodajom te kako ozbiljnih kupaca zapravo i nije bilo te da su ponuđene cijene preniske. Tada se naglašavalo da je Emil Tedeschi "ispao iz igre". Među potencijalnim kupcima našli su se i Mid Europa, Advent i Waburg Pincus.

Riječ je o potencijalnoj akviziciji kojom bi Atlantic Grupa postala jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji jugoistočne Europe s više od 650 milijuna eura prometa i 4.300 zaposlenika. Droga Kolinska vlasnik je snažnih regionalnih brendova koji su vodeći u svojim tržišnim kategorijama, uključujući, među ostalima, brendove Argeta, Barcaffe/Grand Kafa, Cockta, Donat Mg, Smoki i Soko Štark.

Od 2001. godine Atlantic Grupa kombinacijom organskog rasta i akvizicija sustavno raste dvoznamenkastim stopama te je i u kriznoj 2009. godini uz otežane uvjete poslovanja ostvarila rast prihoda od 10,1 posto, uz rast operativne dobiti od 18,9 posto.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara