Francuski tjednik zabunom objavio da je umro Bill Gates

Francuski tjednik zabunom objavio da je umro Bill Gates

Foto: AFP

FRANCUSKI tjednik Le Nouvel Observateur danas je privukao neželjenu pažnju kada je u naslovu svog članka zabunom objavio vijest o smrti Billa Gatesa, piše Relaxnews.

Greška se pojavila na vrhu članka internetske verzije tjednika, a iako je sadržaj članka o smrti čelnika Applea, Stevea Jobsa bio točan, naslov dotičnog članka glasio je "Bill Gates Mrtav".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon nekog vremena članak je ispravljen, no zorni korisnici Twittera primjetili su zabunu i temu o navodnoj Gatesovoj smrti ubrzo proširili društvenom mrežom, što je u Francuskoj izazvalo popriličan bijes.

Ova zabuna podsjeća na grešku koja je neki dan osvanula na portalu britanskog Daily Maila, koji je objavio netočnu priču o tome kako je Amanda Knox izgubila žalbu na sudu i proglašena krivom za ubojstvo Meredith Kercher.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara