Gastro Grupa obilježila prvu godišnjicu poslovanja

GASTRO GRUPA većinu svog prometa, čak 70 posto, generira kroz poslovanje s gastronomskim kanalom prodaje, odnosno HoReCa tržištu na kojem drže 23 posto udjela. U pojedinim grupama proizvoda, a na HoReCa tržištu, članice grupe drže čak 70 posto tržišta.

Gastro Grupa zapošljava 1.850 djelatnika i posluje s više od 16.000 kupaca, a osnivanje tvrtke, u prosincu lani, predstavlja implementaciju svjetskog trenda u okrupnjavanju maloprodaje i veleprodaje.

Gastro Grupa u sljedećoj godini planira povećati svoj tržišni udio u HoReCa segmentu (tržište hotela, restorana i kafića) sa sadašnjih 23 na 25 posto, što predstavlja i rast prodaje od oko pet posto, istaknuto je na obilježavanju prve godine poslovanja Gastro Grupe u zagrebačkom hotelu Westin.

Grupa koja predstavlja svezu 35 poduzeća s područja Hrvatske, za strateške ciljeve u 2006. godini postavila je kontinuirano povećanje učinkovitosti u svim poslovnim procesima, održivi rast i razvoj te internacionalizacija poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga, poboljšanjima u kvaliteti distribucije Gastro Grupa želi postati prepoznatljiva kao najpouzdaniji partner svojih kupaca, dobavljača, zaposlenika i lokalne zajednice, a svoje poslovne aktivnosti usmjeravat će na povezivanje svih partnera u lancu vrijednosti.

Gastro Grupa se kontinuirano prilagođava potrebama HoReCa tržišta pa tako na raspolaganju ima oko 800 dostavnih vozila u Hrvatskoj i veleprodajnih skladišta, a također su potpisali i ugovor o dugoročnoj suradnji s Udrugom obiteljskih i malih hotela koja objedinjuje 120 hotela i vila na području Hrvatske.

Povodom godišnjice poslovanja Gastro Grupa je donirala po 15 tisuća kuna neprofitnoj, nevladinoj udruzi PET plus, Dječjem domu Zagreb i Udruzi hrvatskih branitelja liječenih od PTSP-a Grada Zagreba.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara