"glas koncila" o medijskoj kampanji protiv zakonske odluke

Medijska kampanja protiv zakonske odluke da velike trgovine ne rade nedjeljom pokrenuta je s jasnim ciljem otvorenoga pritiska na novu vlast koja, kako piše najnoviji broj "Glasa Koncila", ako se ne želi odijeliti od hrvatskoga građanstva, ne bi smjela popustiti tim nedemokratskim i krajnje tendencioznim pritiscima.

Osvrćući se u redakcijskom komentaru i na "raspojasanu medijsku kampanju" protiv spomenute zakonske odredbe koja vrvi "konstrukcijama i podmetanjima", list napominje kako urednici i novinari koji sudjeluju u toj kampanji "nisu uopće primijetili kako su pretjeranu pozornost dali manjini koja ni statistički nije relevantna za ocjenu prihvata nekoga zakona".

Po ocjeni lista tako su se zapravo, ne prvi put, stavili nasuprot naroda, nasuprot većine koja si zna organizirati život ako i ne može nedjeljom kupovati, a ako joj u krajnjem slučaju ipak nešto zatreba, zna da ima dovoljno otvorenih prodajnih mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Glas Koncila" primjećuje kako "ti novinari" nisu ni pokušali doći do neke obitelji koja se znala na vrijeme opskrbiti, niti do djelatnika u trgovini koji su tek siječanjskih nedjelja konačno odahnuli od svakonedjeljnog, često neplaćenog, rada.

"Upravo najpozitivnija iskustva takvih ljudi i vjernika čuli su brojni svećenici prilikom pobožićnog blagoslova obitelji", piše list.

Komentirajući tvrdnju jednoga hrvatskog lista da je zakonska odluka "u dubokoj suprotnosti s načelima liberalne demokracije", list upozorava da bi to onda "značilo da barem 80 posto zapadnoeuropskih zemalja ne živi u liberalnoj demokraciji".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara