Grey Worldwide Zagreb finalist New York advertising festivala

ZAHVALJUJUĆI televizijskoj kampanji "VIP me Benefit", reklamna agencija Grey Worldwide Zagreb i ove je godine ušla u finale jednog od najvećih svjetskih festivala oglašavanja.

Riječ je o tri televizijska spota ("VIPme Benefit Campaign: Phonecall, SMS & Kiss) kojima se promoviraju telekomunikacijske usluge koje tvrtka VIP Net pruža svojim korisnicama na hrvatskom tržištu.

"VIP me Benefit kampanju" osmislio je VIP kreativni tim agencije Grey Worldwide Zagreb predvođen kreativnim direktorom Pablom Montanezom. Spotove je režiao njemački redatelj Claus Dowie, a snimljeni su u produkciji Formule Film Zagreb.

Imena pobjednika u ovoj kategoriji biti će objavljena na svečanoj ceremoniji dodjele nagrada 20. siječnja 2005. u New Yorku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

NY Advertising Festival jedan je od najprestižnijih oglašivačkih skupova u svijetu, a prošle je godine bilo preko 15.000 prijava od strane tvrtki i reklamnih agencija iz čak 67 zemalja svijeta.

Ocjenjivački sud New York Advertising Festivala čine vrhunski stručnjaci s područja marketinga iz cijeloga svijeta, a Festival prepoznaje i nagrađuje oglašavanje koje sadrži iznimno kreativne ideje. Ovaj festival predstavlja profesionalni izazov svakoj tvrtki koja se prijavi na njega, i stoga je veliki uspjeh zaslužiti svoje mjesto u odabranom krugu finalista, što je i ove godine pošlo za rukom reklamnoj agenciji Grey Worldwide Zagreb.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara