HP povećao prednost na tržištu računala

PREMA rezultatima koje je za četvrto kalendarsko tromjesečje objavio IDC, HP je ojačao svoj vodeći položaj na svjetskom tržištu osobnih računala. To je šesto uzastopno tromjesečje u kojem je HP-ov udio rastao brže od globalnog tržišta.

Prema IDC-ovu izvješću Worldwide Quarterly PC Tracker za četvrto kalendarsko tromjesečje 2006., HP je povećao svoju prednost u svjetskoj isporuci osobnih računala na 2,2 postotna boda više od najbližeg konkurenta te sada drži 18,1% tog tržišta. Isporuke osobnih računala na svjetskoj razini porasle su za 23,8% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što je gotovo tri puta više od stope rasta ukupnog svjetskog tržišta osobnih računala za to razdoblje.

I HP-ov udio na američkom tržištu u četvrtom je tromjesečju rastao osjetno brže od ostatka tržišta te je sada veći za 3,4 postotna boda i iznosi 24%, u usporedbi s 20,6% u istom razdoblju 2005.

Prošloga je tjedna HP na sajmu International Consumer Electronics Show u Las Vegasu predstavio novu kategoriju stolnih i tabličnih računala sa zaslonima osjetljivima na dodir namijenjenu širokom tržištu, kućni multimedijski poslužitelj, devet televizora visoke razlučivosti te druge nove proizvode i usluge za digitalnu zabavu. Više informacija dostupno je na adresi www.hp.com/go/ces2007.

Kompanija je nedavno primila priznanje časopisa Advertising Age koji je HP-ovoj promotivnoj kampanji "Računala su ponovo osobna" dodijelio svoju prestižnu nagradu "Kampanja godine".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara