HRT predstavila novi programski identitet

HRVATSKA radiotelevizija sinoć je predstavila svoj novi programski identitet kojim, kako je istaknuto, namjeravaju ostati prvi na hrvatskoj televizijskoj sceni.

"Dosad smo bili prvi, ne bez razloga, i ostat ćemo prvi s razlogom," rekao je glavni ravnatelj HRT-a Mirko Galić na sinoćnjem domjenku predstavljajući, kako je rekao, kraj jedne i početak druge epohe domaće javne televizije.

U najmanjem od tri upravo dovršena studija, građena više od 10 godina, na pet video zidova prikazane su nove najavne špice najuspješnijih HRT-ovih projekata poput "Dnevnika", "Latinice" i "Dobro jutro Hrvatska", te novih emisija koje će biti okosnica izmjenjenog programa.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledatelji će tako od ove jeseni u programu HTV-a moći gledati i emisije "Otvoreno" Hloverke-Novak Srzić i Tihomira Ladišića, "Razotkrivanje", koje će svakog radnog dana voditi pjevačica Maja Vučić, te mozaičnu emisiju "Život uživo".

Prikazani su, među ostalim, i najavni spotovi prve hrvatske sapunice, već prikazivanih popularnih kvizova, ali i brojnih noviteta u filmskom programu.

Programsko vijeće HRT-a prihvatilo je prije dva dana nova programska usmjerenja kojima se žele i suprotstaviti sve jačoj konkurenciji.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara