Hrvatima u odabiru ljetnih aranžmana najvažnija cijena; najprvlačnije odredište Dalmacija
OVOGODIŠNJA Generalturistova ponuda ljetovanja za domaće tržište kreirana je u skladu s rezultatima istraživanja tržišta koje je za Generalturist provela agencija Puls.
Istraživanje je pokazalo da se putnici u najvećoj mjeri odlučuju na kupovinu ljetovanja pred sam početak odmora, većina ih ljetuje s obitelji, a osnovni kriterij pri odabiru aranžmana je cijena. Generalturistov ljetni katalog tako izlazi nešto kasnije u odnosu na ranije godine, a posebna je pozornost posvećena cijenama programa te izboru smještaja za obitelji s djecom.
Cjelokupna ponuda smještaja ove godine obuhvaća 200 hotela, 86 vila, malih hotela i objekata u privatnom vlasništvu, a u ponudi su i krstarenja drvenim jedrenjacima, odmori na seoskim domaćinstvima te programi “zeleno ljeto” u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. “Zeleno ljeto” obuhvaća aktivni odmor i ljetovanja u planinama i na jezerima, a posebno su istaknuta hrvatska kontinentalna odredišta Motovun, Trilj, Bjelolasica, Plitvice i Tikveš - Bilje.
U novom katalogu Ljeto 2005. istaknuto mjesto zauzima posebna ponuda smještaja na odredištima gdje Generalturist nudi najpovoljnije cijene na hrvatskom tržištu. Ovi su programi mahom usmjereni na obitelji s djecom za koje se nude posebni popusti i akcije, a svaki od objekata u posebnoj ponudi popraćen je korisnim informacijama o sadržajima za djecu. Destinacije u posebnoj ponudi ujedno su i one za koje Generalturist očekuje i najveći interes u predstojećoj sezoni, a to su: Pag, Supetar, Rab, Crikvenica, Primošten, Šibenik i Medulin.
Generalturistova ponuda Ljeto 2005. stvorena je na osnovi istraživanja koje je ova agencija provela u suradnji s agencijom Puls. Istraživanje je pokazalo da će na ljetovanje ove godine sigurno otići 31% ispitanika, a još 16% će ih vjerojatno negdje otputovati. Privatni smještaj, vlastiti objekt i smještaj kod rodbine ili prijatelja, su vrste smještaja koje dominiraju po potražnji, a ispitanici će u prosjeku provesti 14 dana na ljetovanju te dnevno potrošiti oko 150 kuna. Više od polovice ispitanika namjerava provesti ljetovanje s obitelji. Prilikom odabira pojedinog aranžmana, najvažniju ulogu ispitanici su dali cijeni aranžmana, a sljedeća je po važnosti vrsta smještaja, te sadržaj destinacije i udaljenost od mjesta prebivanja.
Najprivlačnija destinacija je Južna Dalmacija, na drugom je mjestu Srednja Dalmacija. Gotovo trećina ispitanika, njih 30%, odluku o ljetovanju će donijeti početkom ljeta, a njih čak 23% neposredno prije puta.
Prodaja na inozemnim tržištima se intezivira, a Generalturist i dalje bilježi 30% više rezervacija za ljetovanje u Hrvatskoj, u odnosu na isto doba lani. Predsezona je započela s Uskršnjim praznicima i s dolascima prvih grupa Francuza, Njemaca i Japanaca na ture po Hrvatskoj. Najveći interes za Hrvatsku trenutno je na francuskom i britanskom tržištu i to za ture u travnju, svibnju i lipnju koje obuhvaćaju Zagreb, Plitvice i Dalmaciju. Drugi najtraženiji program je 2 center stay, odnosno kombinacija višednevnog boravka u Splitu i Dubrovniku s pripadajućim izletima.
Cijene za strana tržišta na razini su prošlogodišnjih, a predsezona za sada protječe s 15% više stranih turista u odnosu na lani.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati