Hrvatska se predstavila u National Geographicu

Hrvatska se predstavila u National Geographicu

HRVATSKA se u utorak u Washingtonu predstavila kao zemlja dobre hrane i vina koju američki National Geographic može preporučiti kao jednu od europskih destinacija koju vrijedi posjetiti.

Poznate europske destinacije poput Italije, Španjolske, Luxembourga i Hrvatske predstavljene su u utorak u stožeru National Geographica u Washingtonu na predavanju i degustaciji hrane i pića koja je uslijedila.

Rudy Maxa, novinar National Public Radia, te kuhar i vlasnik washingtonskog restorana SushiKo, Daisuke Utagawa, bili su domaćini tog gurmanskog putovanja po Europi.

National Geographic Trevelers Magazine u broju od studenog/prosinca 2002. nudi kulinarska iskustva sa Sredozemlja prikupljena tijekom putovanja Maxe i Utigawe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Zajedničkim naporom hrvatskog veleposlanstva u Washingtonu i Ureda Hrvatske turističke zajednice u New Yorku Hrvatska je za nekoliko stotina posjetitelja pokazala svoje poznate turističke destinacije Dubrovnik i Zagreb, kao i dostignuća svoje mediteranske i kontinentalne kuhinje za koje se stajalo u redu.

Hrvatski veleposlanik u SAD-u Ivan Grdešić, koji je nazočio događaju, kazao je kako je zahvalan National Geographicu koji stalno upoznaje svoje čitatelje s nizom bogatih kultura i životom diljem svijeta.

Ovo je veliki kompliment Hrvatskoj kao destinaciji i sjajna prigoda da naša zemlja predstavi dio svoje turističke i gastronomske ponude, kazala je Nena Komarica, predstavnica Hrvatske turističke zajednice u New Yorku.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara