HŽ o stanju na prugama

Zbog povećane potražnje usluge prijevoza praćenih automobila vlakom na smjeru prema Splitu, danas će redoviti sastav noćnog vlaka broj 825/824 na relaciji Zagreb Split Zagreb biti pojačan još jednim vagonom za prijevoz praćenih automobila, priopćile su Hrvatske željeznice (HŽ).

U redovitom sastavu toga vlaka inače je pet vagona drugog razreda kapaciteta 300 sjedećih mjesta, jedan vagon za spavanje s 33 ležaja i jedan vagon za prijevoz praćenih automobila koji može prevesti 10 automobila.

Oko 15 sati sve pruge HŽ-a bile su prohodne unatoč snježnim padalinama, a promet se odvija uz teškoće.

Na relaciji od Našica do Čaglina u vremenu od 9.45 do 11.45 pruga je bila neprohodna, a posljedica toga je kašnjenje četiriju vlakova koji voze od Našica do Velike od 45 do 60 minuta.

U prigradskom prijevozu grada Zagreba vlakovi voze uz zakašnjenja od 5 do 25 minuta.

Noćni vlak broj 825 iz Zagreba za Split zbog kvara obje lokomotive i velikih snježnih nanosa u Josipdolu kasnio je 107 minuta, a vlak broj 824 iz Splita za Zagreb kasnio je 33 minute.

Vlakovi iz smjera Osijeka za Zagreb kasne oko 40 minuta. Vlakovi koji voze iz Vinkovaca i za Vinkovce u prosjeku su kasnili 25 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na karlovačkom području zbog kvarova lokomotiva i nemogućnosti križanja vlakova zbog visokog snijega u pojedinim kolodvorima, vlakovi iz Ogulina, Moravica i Karlovca kasnili su oko 40 minuta.

Na sisačkom području vlakovi kasne od 10 do 30 minuta.

Zbog kvara lokomotive jednog teretnog vlaka bila je zauzeta i riječka pruga pa je vlak broj 500 iz Zagreba prema Rijeci ukupno kasnio 100 minuta. Vlakovi broj 4602 i 4603 koji voze na relaciji Rijeka-Moravice zbog kvara na vučnim vozilima kasnili su 90 minuta.

U međunarodnom prometu kašnjenja su u prosjeku od 10 do 30 minuta. Vlak Goldoni koji vozi na relaciji Budimpešta - Venecija kasnio je u prijemu u Koprivnici 93 minute. Vlak broj 210 iz Beograda za Ljubljanu kasnio je 43 minute.

Sve dežurne ekipe i dalje su na terenu, čiste snijeg s perona, kolosijeka i skretnica, a dežurne su i sve radionice za popravak vučnih vozila koja se kvare zbog snijega i niskih temperatura.

Lokomotive s ralicama neprekidno rade na riječkoj i splitskoj pruzi i čiste prugu od snježnih nanosa, a dežurat će do prestanka padalina kako bi pruge ostale prohodne, kaže se u priopćenju.

(Hina) pp/xmd ymd

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara