Iz olupine zrakoplova izvučena tijela dvojice pilota

PREMA najnovijim informacijama tijela dvojice pilota u zrakoplovu Piper 44 koji je nestao s radara kontrole zračne plovidbe 1. kolovoza oko 12.30 sati, izvučena su iz zrakoplova danas u 12.16 sati.

Njihova tijela se trenutačno nalaze na brodici Lučke kapetanije Zadar, kako bi ih se prebacilo na Odjel za patologiju i sudsku medicinu Opće bolnice Zadar.

Istražitelj za zrakoplovne nesreće Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Dinko Vodanović u Zadru je potvrdio kako se potonuli zrakoplov trenutačno nalazi na dubini od 10 m ispod površine, te se s vađenjem započinje oko 13.20 sati.

Operacija vađenja uslijedit će uz pomoć dizalice na brodu Cetina HRM-a, a zrakoplov će biti prebačen do obale uz pomoć broda Faust Vrančić HRM-a.

Operacija izvlačenja zrakoplova Piper PA-44-180 Seminola koji se u petak srušio u more pored Dugog otoka, počela je danas u sedam sati. Olupina se nalazi na udaljenosti od oko šest nautičkih milja jugozapadno od otočića Mežanj kod Dugog otoka, na 67 metara dubine.

Danas oko 10.40 sati, uz pomoć podvodnih kamera, pronađeno je i drugo tijelo u potonulom zrakoplovu zapadno od Dugog otoka.

Operacija je bila otežana zbog dubine na kojoj se zrakoplov nalazi. U zrakoplovu tipa Pipper 44 su bili hrvatski pilot (1972) i talijanski učenik (1988), priopćeno je u MMPI-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nestali u petak

Podsjetimo, zrakoplov je nestao još u petak, a pilot-instruktor Danijel Oleksa i učenik Alessandro D’Agatto poletjeli su iz zadarske zračne luke u petak u 12 sati na uobičajeni let Lufthansine škole za obuku pilota InterCockpit, a trebali su se vratiti sat vremena kasnije. No, oko 12.30 sati zrakoplov je nestao s radara, a ubrzo zatim je počela potraga.

Olupina aviona locirana je jučer, a suprotno najavama zrakoplov je ipak u jednom komadu i okrenut naopako. Podvodne kamere u kabini uočile su samo jedno tijelo i to na desnoj strani zrakoplova.

O uzroku pada bez službene obavijesti

O uzroku pada i dalje nema službene obavijesti, a kako ovaj avion nema "crnu kutiju", više informacija o nesreći bit će poznato tek nakon rekonstrukcije koja će biti provedena u hangaru nakon što se zrakoplov izvuče iz mora. Sumnja se da je pilot pokušao sletjeti na more, ali je nejasno zbog čega su kotači zrakoplova izvađeni, a jedan kotač je pukao što je vjerojatni razlog zašto je zrakoplov na morskom dnu okrenut naopako.

Na terenu su ronioci specijalne policije i bojne za specijalna djelovanja, a prema najavama prvo bi trebali konopcima vezati zrakoplov kojega bi dva broda s dizalicama trebala podići na površinu. Budući da postoji velika mogućnost da se zrakoplov počne raspadati, predviđeno je da se ispod zrakoplova postavi zaštitna mreža.

R.I.
Foto: MMPI RTLvijesti

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara