Izložba djela francuskih i talijanskih impresionista u Rimu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Umjetnost impresionista najčešće se povezuje sa svijetlim pejzažima, no postoji i određeni broj portreta o čemu svjedoči izložba postavljena u Rimu od 7. ožujka do 6. srpnja. L
Izložba "Potreti i slike. Remek-djela impresionista" u galeriji Vittoriano, u podnožju Kapitolija, predstavlja više od 70 djela, slika i fotografija, nastalih u drugoj polovici 19. stoljeća, čiji su autori najpoznatiji umjetnici svoga vremena.
Izložbom se želi prikazati dijalektika nastala između slikarstva i fotografije.
Naime, fotografija, koja se pojavila 1839., doživjela je fantastični uzlet koji se poklapa upravo s pojavom impresionizma 1860-ih godina.
"Čak i ako su pojava fotografije i nastanak impresionizma odvojeni fenomeni, ne može se zanijekati utjecaj fotografije na likovni pokret", objašnjava članica znanstvenog odbora izložbe Maria-Teresa Benedetti dodajući kako je slikar Degas ujedno bio i izniman fotograf, koji se sve više okretao toj vrsti umjetnosti da bi joj se sasvim posvetio pred kraj života. Utjecaj fotografije je posebno vidljiv u nekim njegovim djelima, primjerice na platnu "Portraits dans un bureau" iz 1873., naslikanom u New Orleansu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Oslobođen od organičenja koje je nametalo akademsko slikarstvo, impresionist želi pokazati pojedinca u prirodnom okruženju, stvarnom okviru, daleko od umjetnih poza.
Cilj je impresionista prikazati emociju, trenutnost scene iz modernog života, osloboditi se povijesnog, mitološkog, religioznog i alegorijskog slikarstva.
Portreti predstavljeni u galeriji Vittoriano potječu iz najuglednijih svjetskih muzeja poput Metropolitana i Guggenheima u New Yorku, Ermitaža u St. Peterburgu, Muzeja dOrsay, Orangerie i Petit Palais u Parizu, te iz MASP-a u Sao Paulu i National Gallery u Washingtonu.
Izložba "Potreti i slike. Remek-djela impresionista" u galeriji Vittoriano, u podnožju Kapitolija, predstavlja više od 70 djela, slika i fotografija, nastalih u drugoj polovici 19. stoljeća, čiji su autori najpoznatiji umjetnici svoga vremena.
Izložbom se želi prikazati dijalektika nastala između slikarstva i fotografije.
Naime, fotografija, koja se pojavila 1839., doživjela je fantastični uzlet koji se poklapa upravo s pojavom impresionizma 1860-ih godina.
"Čak i ako su pojava fotografije i nastanak impresionizma odvojeni fenomeni, ne može se zanijekati utjecaj fotografije na likovni pokret", objašnjava članica znanstvenog odbora izložbe Maria-Teresa Benedetti dodajući kako je slikar Degas ujedno bio i izniman fotograf, koji se sve više okretao toj vrsti umjetnosti da bi joj se sasvim posvetio pred kraj života. Utjecaj fotografije je posebno vidljiv u nekim njegovim djelima, primjerice na platnu "Portraits dans un bureau" iz 1873., naslikanom u New Orleansu.
Oslobođen od organičenja koje je nametalo akademsko slikarstvo, impresionist želi pokazati pojedinca u prirodnom okruženju, stvarnom okviru, daleko od umjetnih poza.
Cilj je impresionista prikazati emociju, trenutnost scene iz modernog života, osloboditi se povijesnog, mitološkog, religioznog i alegorijskog slikarstva.
Portreti predstavljeni u galeriji Vittoriano potječu iz najuglednijih svjetskih muzeja poput Metropolitana i Guggenheima u New Yorku, Ermitaža u St. Peterburgu, Muzeja dOrsay, Orangerie i Petit Palais u Parizu, te iz MASP-a u Sao Paulu i National Gallery u Washingtonu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati