Jadranska pivovara Split prihod od akcije Kupujmo hrvatsko daruje u humanitarne svrhe

JADRANSKA pivovara Split d.d. i ove godine sudjeluje u akciji Kupujmo hrvatsko u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.

Nakon akcija u Puli i Rijeci, Jadranska pivovara pridružuje se akciji u Splitu, koja će se u utorak, 6. srpnja od 18:00 do 22:00 sata održati na splitskoj rivi. Kao i prošle godine, Jadranska pivovara donirat će sav prihod od prodaje Laškog piva Zlatorog i kraljevskog bavarskog piva Kaltenberg u humanitarne svrhe - pučkoj kuhinji Crvenog križa u Solinu.

Za vrijeme trajanja akcije Jadranska pivovara će po promotivnim cijenama prodavati Laško pivo Zlatorog i Kaltenberg. Osim predstavnika Jadranske pivovare, tijekom akcije na prodajnom mjestu će se okupiti brojni splitski i solinski uglednici te sportaši, glumci i pjevači koji će dati svoju podršku ovoj akciji iskazati prodajom piva i sudjelovanjem u igrama.

Za sve kupce (i uzvanike) će se organizirati nagradne igre i podijeliti nagrade najboljima u igrama spretnosti i znanja. Neizostavnu podršku ovoj akciji i ovaj put će dati Ivan Šola, izbornik hrvatske bob reprezentacije, koji će u sklopu prodajnog prostora Jadranske pivovare izložiti i proslavljani bob hrvatske reprezentacije. Osim njega, na rivi će nam se pridružiti i predstavnice ženske bob reprezentacije.

Jadranska pivovara sudjeluje u akciji Kupujmo hrvatsko kao vodeći proizvodni subjekt, ulagatelj u razvoj tvrtke i cjelokupne regije. Dokaz tomu je prošlogodišnje ulaganje Pivovare vrijedno 3 milijuna kuna u izgradnju pročišćivača otpadnih voda i očuvanje okoliša te najveća dosadašnja investicija od 6,5 milijuna eura u izgradnju novog proizvodnog pogona čije je svečano puštanje u rad planirano za početak jeseni ove godine.

Zbog svega toga Jadranska pivovara je izabrana od HGK kao dobar partner u predstavljanju hrvatskog gospodarstva i promotor hrvatskih piva. Nakon sudjelovanja u akcijama u Puli i Rijeci, nadolazećoj akciji u Splitu, Jadranska pivovara sudjelovat će u akcijama Kupujmo hrvatsko u Šibeniku, Zadru i Dubrovniku. Sudeći po neprestanom rastu proizvodnje i prodaje na hrvatskom tržištu, Jadransku pivovaru su kupci već prepoznali kao kvalitetan domaći brand, čiji proizvodi zauzimaju sve više prostora na domaćem tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pučka kuhinja Crvenog križa u Solinu dnevnim ručkom skrbi za 20 korisnika, većinom umirovljenika. Simboličnom donacijom prikupljenom tijekom prošlogodišnje akcije Kupujmo hrvatsko, Jadranska pivovara započela je suradnju s Crvenim križem u Solinu, koju ove godine ponosno nastavlja.

O Jadranskoj pivovari

Jadranska pivovara izgrađena je 1970. godine, od kada i proizvodi pivo. Od 2000. Jadranska pivovara u vlasništvu je slovenske Pivovarne Laško. Od tada prema originalnoj recepturi proizvodi Laško pivo Zlatorog. Posebnu pozornost Jadranska pivovara Split d.d. posvećuje kvaliteti proizvoda te razvoju proizvodnih procesa i tehnologije, po čemu zauzima jedno od vodećih mjesta u Hrvatskoj.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara