Konferencija Wazzap? 2008: Najnoviji trendovi u svijetu oglašavanja
TRODNEVNA marketing & advertising konferencija Wazzap? 2008., u organizaciji Best Marketinga Hrvatska, predstavit će najnovije trendove iz svijeta oglašavanja i ugostiti međunarodne i domaće stručnjake iz različitih područja marketinških komunikacija. Konferencija se održava od 28. do 30. listopada u Novinarskom domu u Zagrebu.
Konferencija Wazzap? 2008. sastoji se od šest poludnevnih seminara posvećenih različitim temama (internet, direktni i guerrilla marketing, sponzorstva & eventi, sales promotion i medijski trendovi & planiranje) i kao takva na jednome mjestu donosi pregled stanja, trendova i izazova u marketinškoj industriji te nudi potrebne alate i ideje za planiranje marketinških aktivnosti u sljedećoj godini. Prilika je to da poslušate vodeće svjetske stručnjake u internet, guerrilla i direktnom marketingu, naučite kako učinkovitije promovirati tvrtku kroz sponzorstva i promotivna događanja, saznate najnovije trendove u medijskom planiranju, analizirate pobjedničke kampanje s festivala Cannes Lions te ne manje važno da se družite se i izmijenite iskustva s kolegama iz marketinške industrije.
Jedan od predavača je Ardi Kolah koji se u posljednjih desetak godina profilirao kao jedan od najutjecajnijih svjetskih stručnjaka u području sponzorstava. Uz dugogodišnje iskustvo u radu s poznatim svjetskim brendovima, Ardi je i autor nekoliko bestsellera kao što su Sponsorship Works: A Brand Marketer’s Casebook te Advanced Sports Sponsorship Strategies. Također stalni je kolumnist na poznatome marketinškom web portalu www.brandrepublic.com, a Chartered Institute of Marketing (CIM), vodeće stručno tijelo za marketing u svijetu, proglasilo ga je jednim od 50 najutjecajnijih svjetskih marketinških stručnjaka.
Zanimljiva se predavanja očekuju i od Paula Clementsa, kreativnog direktora agencije TBWA Copenhagen i Andreasa Hofmaiera, direktora u medijskoj grupaciji Aegis Media Group za Središnju Europu, članova žirija na ovogodišnjem festivalu oglašavanja Cannes Lions u kategorijama Cyber i Media, koji će predstaviti i analizirati pobjedničke kampanje s tog prestižnog festivala. U okviru seminara Direktni marketing predavanje će održati i iskusni govornik Will McInnes iz londonske agencije za digitalni marketing Nixon McInnes koji će govoriti o razlikama između B2B i B2C direktnog e-mail marketinga te će predstaviti različite strategije za direktnu komunikaciju s potencijalnim i postojećim klijentima putem e-maila.
Od ostalih predavača izdvajamo Erin Reindl, koordinatoricu u agenciji JWT za područje srednje i istočne Europe, koja će nam objasniti zašto guerrilla marketing postaje sve važniji i malim i velikim tvrtkama. Njeno predavanje puno je zanimljivih primjera kampanja koje će vas i zabaviti i educirati. Keynote predavač na seminaru posvećenom akcijama za unapređenje prodaje (sales promotion) Jeremy Stern, osnivač konzultantske tvrtke Promo Veritas te član Uprave British Institute of Sales Promotion i potpredsjednik Promotional Marketing Council of Europe, predstavit će najuspješnije kampanje za unapređenje prodaje koje su osvojile poznate svjetske nagrade za kreativnost, originalnost i učinkovitost. Ostali predavači uključuju brojne domaće stručnjake iz agencija, medijskih i istraživačkih kuća koji će govoriti o trendovima u industriji na domaćem tržištu te predstavnike tvrtki koji će prezentirati svoje uspješne marketinške kampanje i primjere iz prakse. Neke od domaćih tvrtki koje će se predstaviti na Wazzapu? su: Hrvatski Telekom, Oglasnik, Nielsen Media Research, Kraš, BBDO, Imago, Meritor media, Reprograph, Mobitel i mnoge druge.
Registracija za Wazzap? konferenciju otvorena je do 27. listopada 2008. Više informacija o konferenciji i registracija na hr.best-marketing.com.
Sponzorirani članak
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati