Ljubljana opet dobiva tramvaj
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubljansko gradsko poglavarstvo najavilo je da će za tri godine početi graditi tramvajsku prugu koja bi na završetku trebala biti duga 30 kilometara, a povezivala bi ne samo gradske četvrti nego i prijestolnicu s mjestima u okolici koja joj gravitiraju. L
Kako je u razgovoru za poslovni list "Finance" izjavio šef gradske službe za urbanizam i planiranje Marjan Cerar, prvi metri tramvajskih tračnica bit će položeni kroz tri godine, a ukupna vrijednost investicije bila bi više od 800 milijuna eura.
Studiju javnog prijevoza u gradskoj regiji Ljubljane, koja predlaže tramvaj kao rješenje sadašnjih prometnih teškoća u slovenskoj prijestolnici s gotovo 300.000 stanovnika, izradio je na zahtjev Slovenskih željeznica, Transport-Technologie Konsult iz Karlsruhea u Njemačkoj, a računa se i na pomoć strukturnih fondova Europske unije. Cerar je izjavio da bi po napravljenim nacrtima u Ljubljani za gradnju spomenute tramvajske pruge bilo potrebno srušiti, odnosno premjestiti oko 100 zgrada.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubljana je inače prvi elektrificirani tramvaj dobila još 1903. godine, a pruga je bila dugačka 5,3 kilometra. Tramvajske tračnice skinute su šezdesetih godina prošlog stoljeća, kada se činilo da su autobusi i jeftini benzin trajno rješenje, a zadnji primjerak tramvaja poslan u tehnički muzej.
(Hina) fl br
Kako je u razgovoru za poslovni list "Finance" izjavio šef gradske službe za urbanizam i planiranje Marjan Cerar, prvi metri tramvajskih tračnica bit će položeni kroz tri godine, a ukupna vrijednost investicije bila bi više od 800 milijuna eura.
Studiju javnog prijevoza u gradskoj regiji Ljubljane, koja predlaže tramvaj kao rješenje sadašnjih prometnih teškoća u slovenskoj prijestolnici s gotovo 300.000 stanovnika, izradio je na zahtjev Slovenskih željeznica, Transport-Technologie Konsult iz Karlsruhea u Njemačkoj, a računa se i na pomoć strukturnih fondova Europske unije. Cerar je izjavio da bi po napravljenim nacrtima u Ljubljani za gradnju spomenute tramvajske pruge bilo potrebno srušiti, odnosno premjestiti oko 100 zgrada.
(Hina) fl br
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati