Mmd predstavio novi brand

Mmd je nedavno imenovan "Konzultantom godine nove Europe" u izdanju "The Holmes Reporta", europskog glasila za odnose s javnošću.

Kombinacijom prepoznatog regionalnog iskustva, implementacijom brojnih komunikacijskih aktivnosti, kreativnošću i poznavanjem hrvatske kulture i društva, Mmd osmišljava komunikacijske kampanje usredotočene na postizanje rezultata kako bi se ostvarili ciljevi klijenata.

Tvrtka ima značajno iskustvo u osmišljavanju i provođenju komunikacijskih kampanja kako bi pružili potporu izravnim stranim ulaganjima, projektima privatizacije, spajanja i akvizicija te razvijanja i upravljanja korporativnim odnosima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Specijalizacijom u pet područja djelovanja koja uključuju "Public Affairs", "Zdravstvo i farmaceutiku", "Tehnologiju", "Business-to-Business" i "Promociju proizvoda široke potrošnje", Mmd je razvio i implementirao pan-regionalni te pojedinačni pristup za svaku zemlju te globalne komunikacijske kampanje kako za nacionalne i multinacionalne kompanije, uključujući mnoge koje se nalaze na Forbesovoj listi 500 najvećih kompanija.

Kao jedna od prvih komunikacijskih kompanija u regiji Srednje i istočne Europe, Mmd je započeo s radom osnivanjem prvog ureda u Pragu 1993. godine. Uspostavio je uspješan timski pristup kombinirajući stručnost, lokalne kontakte i znanje u području komunikacije s internacionalnim komunikacijskim tehnikama. U međuvremenu je tvrtka otvorila urede u 18 zemalja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara