Moć uvjeravanja

Moć uvjeravanja

Sponzorirani članak

TVRTKA Ciceron komunikacije, specijalizirana za treninge iz područja poslovne retorike, pokrenula je  organiziranje 1. međunarodne konferencije o retorici i  kulturi komuniciranja "Moć uvjeravanja". Ista će se održati u Zagrebu, 18. i 19. ožujka 2010. godine, u hotelu Antunović.
 
Cilj Konferencije, usmjerene prvenstveno prema poslovnoj, medijskoj i akademskoj javnosti, popularizacija je javnog govora, a teme koje će biti zastupljene namijenjene su razvoju kulture govora i argumentiranje te općenito podizanju razine svijesti o važnosti retorike i komunikacijske kulture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za izlaganja, predavanja i radionice angažirani su ponajbolji  domaći i strani stručnjaci – psiholozi, poslovni ljudi, autori knjiga o komuniciranju, predstavnici elektroničkih medija, novinari, znanstvenici, kulturnjaci… Samo neka od imena su: Saša Petar, Ivan Tasovac, Borislav Miljanović, Zijah Sokolović, Zdravko Zupančič, Mirela Španjol Marković, Saša Zalepugin, Renato Baretić, Vitomira Lončar, Stjepan Mesić i mnogi drugi, a bavit će se temama kao što su trema, menadžeri na rubu živčanog sloma, svađa, moderiranje, bonton, interna komunikacija, znanstveno prezentiranje… Uz to, bit će organiziran i poslovni speed dating, forma u kojoj je cilj poslovno se upoznati i ostaviti, naravno, dobar dojam, a sve to u samo jednoj minuti.

Dakle, ukoliko ste predavač, student, novinar, menadžer, bavite se PR-om, HR-om, prodajom, marketingom, općenito komunikacijom te Vas zanimaju retorika, javni nastup, gluma, govorništvo u biznisu i elektroničkim medijima bila bi prava šteta da 18. i 19. ožujka radite nešto drugo i ne dođete na 1. međunarodnu konferenciju o retorici i kulturi komuniciranja!

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara