Napitak protiv mamurluka optužen za ugrožavanje sigurnosti na cestama

PPN, francuska tvrtka sa sjedištem u Normandiji, odnedavno kupcima nudi proizvod koji će bez svake sumnje biti veliki hit širom Europe, a pogotovo u zemljama gdje je zabranjeno sjesti za volan s tragovima alkohola u krvi.

"Security Feel Better", koji se osim u Francuskoj, prodaje i u Južnoj Koreji, Njemačkoj i Švicarskoj je napitak proizveden "prema tajnoj formuli" i za kojeg proizvođač tvrdi da se treba konzumirati prije i nakon jela kako bi u roku od 45 minuta "eliminirao štetne efekte prekomjernog jela, odnosno alkohola".

Ovo potonje je odnedavno postalo izvorom kontroverze s obje strane La Manchea, s obzirom da mnogi optužuju PPN kako svojom propagandnom kampanjom, zapravo, sugerira konzumentima da se mogu nesmetano opijati.

Kontroverze nije utišao ni natpis na bocama koji sugerira kako je alkohol štetan po zdravlje, kao ni obavijest na PPN-ovoj web-stranici kako piće na svakog pojedinca ima različite učinke.

Tako je francuski lanac supermarketa Auchan povukao "Security Feel Better" sa svojih polica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Britanij, pak, Kraljevsko društvo za sprječavanje nesreća tvrdi da će napitak, bez obzira na koji se način reklamirao, poslužiti kao dodatni poticaj neodgovornim pojedincima da voze nakon što su se opili.

PPN-ovi predstavnici za tisak, pak, navode rezultate testa prema kojoj je "Security Feel Better" osobi koja se prije toga "počastila" viskijem, vinom i likerom više nego prepolovila razinu alkohola u krvi u roku od 40 minuta.

"Security Feel Better" je nedavno na francuskom sudu ishodio dozvolu za distribuciju pod uvjetom da "reklame ne budu spominjale razinu alkohola u krvi".

Kontroverze, s druge strane, možda i neće tako naškoditi PPN-u u trenutku dok se pregovara o distribuciji njihovog napitka na američko tržište.

D.A.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara