Neptun po treći put zaredom najbolji hrvatski hotel

Neptun po treći put zaredom najbolji hrvatski hotel

NAJVEĆI britanski touroperater Thomson Holiday dodijelio je treću godinu zaredom zlatnu medalju hotelu Neptun u kategoriji "small & friendly" za najbolji hotel u Hrvatskoj.

Nagradu su predstavnici turističke management kompanije Valamar koja upravlja svim turističkim objektima Riviere Holding primili na turističkom sajmu WTM (World Travel Market) u Londonu, a na tiskovnoj konferenciji je uručena direktoru hotela Neptun Alenu Benkoviću. “ Ponosni smo na ovo postignuće koje nas ohrabruje da sljedeće godine ostvarimo još veće zadovoljstvo gostiju našim uslugama ”, rekao je Alen Benković. Okupljenima su se obratili i predsjednik Uprave Riviera Holdinga Franco Palma i direktor prodaje i distribucije u Valamaru Konrad Burchardt

"I ove godine su Thomsonovi gosti u anketi dodijelili hotelu Neptun najviše ocjene za kvalitetu hrane, ljubaznost i dobrodošlicu, kvalitetu usluge, čistoću te opći dojam o usluzi hotela. Do nagrade je teško doći, ali ju je još teže potvrditi. Ljudi su svakako najvažniji faktor i njima pripada ova nagrada", rekao je predsjednik Uprave Riviera Holdinga Franco Palma i dodao da je profitni centar Neptun ove godine ostvario najbolje rezultate od svih centara na nivou Riviere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, Thomson Holiday svake godine na temelju ankete o zadovoljstvu svojih gostiju u turističkim objektima diljem svijeta dodjeljuje nagrade najboljim objektima u određenoj zemlji. Ove godine objekti su se natjecali u preko 25 kategorija za ljeto i 10 za zimski period.

Prema riječima Konrada Burchardta broj gostiju Thomsona u Hrvatskoj će se od sljedeće godine povećati. Očekuje se uvođenje četiri avionske linije tjedno prema Istri i Kvarneru. Prognozira se da će najviše gostiju boraviti u Poreču, Rovinju i Umagu te po prvi puta u Opatiji i Rapcu. 

 Na turističkom sajmu WTM u Londonu visoko zadovoljstvo uslugom u hotelu Neptun kao i u drugim objektima Valamara s kojima surađuje, izrazio je i Jonathan Oakes, generalni direktor Holiday Optionsa – britanskog touroperatera koji je prošle godine doveo najveći broj gostiju iz te zemlje u Hrvatsku – čak 22.000. U 2005. godini ovaj broj bi se trebao povećati jer će se organizirati nove avionske linije prema Hrvatskoj s pomoćnih aerodroma u Velikoj Britaniji.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara