NOVINE, KNJIGE I SUPERMARKETI U FRANCUSKIM TELEVIZIJSKIM REKLAMAMA

U Francuskoj će od 1. siječnja tri od četiri zabranjena sektora za reklamiranje na televiziji sav tisak, izdavaštvo i velika distribucija dobiti pristup na male ekrane, obilježavajući prekid francuskog kulturnog izuzeća. L

Ova tri sektora, kao i filmska industrija, do sada nisu imali pravo reklamiranja na francuskoj televiziji. Cilj je bio dati prednost novinama i radiju, kako bi se potaknuo pluralizam medija i zaštitili oni najslabiji, za koje su troškovi televizijskih reklama previsoki.

Europska je unija ipak u svibnju 2002. donijela odluku da se Francuska mora uskladiti s europskim pravom, koje dopušta ovim sektorima reklamiranje na televiziji. Prema francuskom zakonu od listopada 2003., o kojem se Europska komisija još nije izjasnila, tisak će imati potpuni pristup televizijskom reklamiranju od 1. siječnja 2004.

Izdavaštvo će imati ograničen pristup kablovskoj i satelitskoj televiziji, dok će veliki distributeri prvo moći ograničeno reklamirati na kablovskoj i satelitskoj televiziji, a zatim od siječnja 2007. i na drugim kanalima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar kulture i komunikacija Jean-Jacques Aillagon ocijenio je u listopadu da će nove odredbe "očuvati kulturnu raznolikost i ravnotežu najosjetljivijih medija".

Film još uvijek ostaje zabranjenim sektorom, iz kulturnih razloga, jer se francuski krugovi sedme umjetnosti boje da bi ih američke superprodukcije mogle uništiti.

Udruge izdavača ipak se boje da bi ovo ukidanje zabrana moglo "ubrzati nestajanje nezavisnih izdavača", dok se s druge strane mali trgovci boje povećane konkurencije.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara