Obama Fried Chicken: Pogledajte kako su Kinezi američkog predsjednika degradirali u pukovnika

Obama Fried Chicken: Pogledajte kako su Kinezi američkog predsjednika degradirali u pukovnika

Foto i video: imgace.com / Youtube

DA MAŠTI Kineza, kada su u pitanju jeftine kopije zapadnih brendova, nema premca, potvrđuje i najnoviji primjer - malo modificirana verzija čuvenog lanca Kentucky Fried Chicken (KFC) u kojem je kultni Pukovnik Sanders mjesto ustupio predsjedniku Obami.

Restoran je u Pekingu spazio bloger The Shangaiist, a svijet je ubrzo obišla slika objekta imenovanog Obama Fried Chicken. S reklamnog znaka Kinezima se sa svojim karakterističnim osmijehom "ceri" Barack Obama, a u kutu se ističe slogan "baš smo super, nismo li?".

Nažalost po OFC, neki ne misle da su super. Glasnogovornik globalne franšize KFC odmah je svojim mušterijama priopćio kako ova dva brenda ni na koji način nisu povezani, te da KFC ovu situaciju shvaća vrlo ozbiljno. "Razmišljamo o pokretanju tužbe, jer je riječ o jeftinoj kopiji koja nema naše odobrenje, te uz to narušava ugled našeg brenda. K tome je još i neukusna", kazao je .

Pohana piletina izazvala globalnu političku kontroverzu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoje mišljenje o situaciji imao je i politički aktivist, te televizijski voditelj, Al Sharpton, koji je kinesku kopiju nazvao "uvredljivom i rasističkom". "Sve skupa mi je još odvratnije kad uzmem u obzir da se, u trenutku globalnog ekonomskog natjecanja Kine i SAD-a, oni otvoreno sprdaju s predvodnikom slobodnog svijeta", kazao je Sharpton za New York Post.

Bijela kuća oglasila se preko svog službenog bloga o hrani. "Službena je politika Bijele kuće da se protivimo upotrebi lika i imena predsjednika u komercijalne svrhe, tko god on bio. Trenutna administracija teško izlazi na kraj s ogromnim brojem restorana i prehrambenih proizvoda inspiriranih likom Baracka Obame", priopćili su.

Licemjerni KFC i sam kršio pravila

To valja uzeti u obzir, jer baca novo svjetlo na licemjernu politiku KFC-a, koji se i sam koristio likom Baracka Obame u reklamama za azijsko tržište. Čini se da ako KFC ne može imati Obamu, onda nitko ne može. A zadovoljava li njihova prilično loša kopija i imitacija standarde (ne)ukusa, na koje se pozivaju, procijenite sami.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara