Oracle portal u Croatia osiguranju
CROATIA osiguranje d.d., najveće i najstarije osiguravajuće društvo u regiji, implementiralo je Oracle9iAS R2 Portal i Discoverer.
Ključna korist od uvođenja portala je jednostavan pristup svim ključnim parametrima poslovanja, siguran pristup povjerljivim informacijama, bez potrebe za stalnim angažmanom IT profesionalaca, te promptna upućenost u poslovna zbivanja. Cilj projekta bilo je osigurati transparentno izvještavanje za članove uprave i top management. Implementacijom portala trebalo je osigurati centraliziran i siguran pristup podacima, olakšati donošenje odluka i omogućiti pravovremenu reakciju na uočene trendove.
“Oracle rješenje omogućilo nam je da nakon jednog pogleda na portal možemo prepoznati sve kritične događaje u konkurentnom poslovnom okruženju, te da odluke donosimo temeljem pouzdanih, relevantnih i ažurnih informacija“, rekao nam je gospodin Modrić, član Uprave Croatia osiguranja, zadužen za ekonomsko financijske poslove.
“Business Intelligence portali su apsolutni trend na svjetskom tržištu. Oracle-ovo rješenje donosi korisniku pouzdanu infrastrukturu, osigurava cjelovitu paletu razvojnih alata i omogućava primjenu prethodno stečenih znanja Oracle IT profesionalaca u novom okružju“, rekla nam je gđa. Pleše, pre-sales consultant u Oracle Hrvatska.
Dokazane osobine Oracle proizvoda, koje Croatia osiguranje koristi već 10-ak godina - skalabilnost, performanse i robusnost, uočene su i kao kvalitete Oracle portala. Njegove su dodatne prednosti brza implementacija kao i jednostavnost u prezentaciji (publiciranju) informacija. Croatia osiguranje odlučilo se za cjelovito, integrirano rješenje koje uključuje Oracle softver, održavanje i podršku. Oracle partnerska tvrtka Neos (www.neos.hr) izvela je implementaciju u skladu s definiranom poslovnom potrebom Croatia osiguranja.
Rezultati
Iz poslovnih područja od primarnog interesa za Upravu, izdvojeni su ključni indikatori performansi te prikazani u sučelju portala. Uvid u dodatne informacije ili detaljniji prikaz omogućen je kroz jedan klik mišem za pristup do Discoverera. Po uspješnom završetku projekta, olakšano je donošenje pravodobnih odluka temeljem ažurnih podataka, poboljšani su komunikacijski mehanizmi unutar tvrtke, standardiziran je prikaz informacija od poslovnog interesa te centraliziran pristup ključnim informacijama za management. Time je portal postao sinonim za jednostavno i vizualno privlačno sučelje za podršku poslovanju koje je prikrilo kompleksnost IT sustava. Istovremeno, IT smatra da se radi o centralnoj infrastrukturnoj komponenti za poboljšanu transparentnost i veću integraciju poslovnih sustava. Portal je lansiran u razdoblju od samo nekoliko mjeseci (uključujući i razdoblje godišnjih odmora). Tako sada korisnici portala mogu korištenjem single-sign on opcije i personalizacije pristupiti njima relevantnim informacijama, u skladu s pozicijom u poduzeću i osobnim preferencama. Poslovni sektori aktivno sudjeluju u kreiranju sadržaja dostupnog putem portala i pridonose njegovoj ažurnosti. Usko grlo IT sektora svedeno je na minimum – samo kreiranje novih tipova izvještaja zahtjeva uključivanje IT sektora.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati