otvorena IZLOŽBA "prica, ŽIVOT I DJELO"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U zagrebačkoj galeriji "Mona Lisa" otvorena je večeras izložba pod nazivom "Prica, život i djelo".
Riječ je o reprezentativnoj izložbi hrvatskog slikara Zlatka Price (1916-2003) što su je zajednički pripremili likovni kritičari Stanko Špoljarić i Darko Schneider.
Izložba obuhvaća 70 djela iz najpoznatijih ciklusa Zlatka Price - od prvog Samoborskog ciklusa iz 50-ih godina prošlog stoljeća, iz Plodova zemlje - ciklusa koji je obilježio Pricino stvaralaštvo 60-ih godina preko njegova najpoznatijeg Tarskog ciklusa iz 70-ih i naposlijetku iz ciklusa Opatijski kišobrani.
Stanko Špoljarić u Katalogu izložbe naglašava da je Prica klasik moderne i suvremene hrvatske umjetnosti i jedan od njezinih najzanimljivijih autora druge polovice 20. stoljeća. Drži kako je Prica slikar vrlo velikog opusa i kontinuiteta, stvaralačkog luka zadržanog do samog kraja životnog i stvaralačkog puta. Posebno je naglasio kako je Prica razvijao svoj tip figuracije podložne stilskim mijenama s konstantom htijenja da likovima i scenarijem dotakne pitanje ljudskog postojanja, egzistencijalno stanje kroz umjetnikovo osobno viđenje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za ovu izložbu od 200 predloženih radova Darko Schneider je odabrao 70. Pricina djela danas se čuvaju u istoimenoj galeriji u Samoboru, te u privatnim zbirkama.
U Katalogu izložbe objavljen je i dio teksta povjesničara umjetnosti Ive Šima Tabanova, koji ističe kako je Prica svojim djelima obilježio hrvatsko poslijeratno slikarstvo te iza sebe ostavio djela u različitim tehnikama stvarajući grafike, akvarele, gvaševe, ulja, vitraje, mozaike i freske. Temeljni interes svake Pricine slike je ljudska figura lišena svake narativnosti i ima značenje 'konstrukcije'.
(Hina) xatod yln
Riječ je o reprezentativnoj izložbi hrvatskog slikara Zlatka Price (1916-2003) što su je zajednički pripremili likovni kritičari Stanko Špoljarić i Darko Schneider.
Izložba obuhvaća 70 djela iz najpoznatijih ciklusa Zlatka Price - od prvog Samoborskog ciklusa iz 50-ih godina prošlog stoljeća, iz Plodova zemlje - ciklusa koji je obilježio Pricino stvaralaštvo 60-ih godina preko njegova najpoznatijeg Tarskog ciklusa iz 70-ih i naposlijetku iz ciklusa Opatijski kišobrani.
Stanko Špoljarić u Katalogu izložbe naglašava da je Prica klasik moderne i suvremene hrvatske umjetnosti i jedan od njezinih najzanimljivijih autora druge polovice 20. stoljeća. Drži kako je Prica slikar vrlo velikog opusa i kontinuiteta, stvaralačkog luka zadržanog do samog kraja životnog i stvaralačkog puta. Posebno je naglasio kako je Prica razvijao svoj tip figuracije podložne stilskim mijenama s konstantom htijenja da likovima i scenarijem dotakne pitanje ljudskog postojanja, egzistencijalno stanje kroz umjetnikovo osobno viđenje.
U Katalogu izložbe objavljen je i dio teksta povjesničara umjetnosti Ive Šima Tabanova, koji ističe kako je Prica svojim djelima obilježio hrvatsko poslijeratno slikarstvo te iza sebe ostavio djela u različitim tehnikama stvarajući grafike, akvarele, gvaševe, ulja, vitraje, mozaike i freske. Temeljni interes svake Pricine slike je ljudska figura lišena svake narativnosti i ima značenje 'konstrukcije'.
(Hina) xatod yln
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati