PBZ American Express izabrao Oracle 10g tehnologiju za Business Inteligence

PBZ American Express, vodeća kartičarska kuća u Hrvatskoj, s više od 400.000 korisnika unaprijedila je postojeći sustav poslovne inteligencije portirajući ga na novu inačicu Oracle tehnologije 10g.

Pored niza tehnoloških unapređenja, Oracle10g Business Intelligence Application Server krajnjim korisnicima pruža intuitivnije sučelje, te veću fleksibilnost izvođenja poslovnih analiza, modificiranja i kreiranja izvješća, kao i globalnu dostupnost poslovnim informacijama putem web sučelja. Bez obzira gdje se nalazili, menadžeri i poslovni analitičari putem web pretraživača mogu pristupiti željenim poslovnim informacijama.

Tragom inovativnosti i praćenja vodećih tehnoloških trendova, PBZ American Express započeo je prvu fazu razvoja sustava poslovne inteligencije 1998. godine, koristeći Oracle OLAP (Online Analytical Processing) tehnologiju za poslovnu inteligenciju. Slijedeći inkrementalni, višefazni pristup projektu razvoja skladišta podataka, tj. sustava poslovne inteligencije, do danas su obuhvaćene cjeline Financija, Marketinga i Prodaje, koje pružaju ključne informacije za oko 50 korisnika.

Kao tehnološku osnovu za oživotvorenje sustava poslovne inteligencije, PBZ American Express danas koristi Oracle bazu podataka i Oracle 10g Aplikacijski Server - čijim su dijelom Oracle Discoverer alat za ad-hoc poslovno izvješćivanje i analize, te Oracle Reports za statičko, parametrizirano izvješćivanje.

Provjerena Oracle tehnologija pomogla je poslovnim korisnicima zadovoljavanje sljedećih ciljeva:

-povezivanje distribuiranih baza podataka o osnovnom poslovanju, a koje sadrže ključne informacije o korisnicima, proizvodima i prodajnim mjestima

Tekst se nastavlja ispod oglasa

-izgradnja jedinstvenog sustava za izvješćivanje i analize, te prikazivanje ključnih pokazatelja performansi poslovanja

-izvođenje pravovremenih i učinkovitih poslovnih analiza, te donošenje poslovnih odluka temeljem pouzdanih podataka i analiza

-viši stupanj interaktivnosti korisnika i podataka 

-veća raspoloživost podataka krajnjim korisnicima

- analiza podataka na “user- friendly“ način

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara