Potpuna zbrka oko Arafatove moguće smrti

NEKI svjetski državnici i mediji u su četvrtak popodne palestinskog predsjednika Jasera Arafata proglasile mrtvim, što je potom opovrgla francuska bolnica u kojoj se liječi, javljaju agencije.

Informaciju o smrti palestinskog čelnika prvi je objavio izraelski vojni radio i Kanal 2 izraelske državne televizije.

Ta dva medija prenijela su vijest pozivajući se na francuske izvore, bez dodatnih pojedinosti, a prenio ih je francuski AFP.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Potom se oglasio luksemburški premijer Jean Claude Juncker, rekavši kako je "Arafat umro prije 15 minuta". Vijest je brzo doprla do američkog predsjednika George W. Buhsa koji je kratko rekao: "Bog mu dušu blagoslovio".

Međutim, prvo je reagirao palestinski ministar informiranja Azam al-Ahmad i cijelu stvar nazvao "pogrešnom". "On jest u teškom stanju, ali je živ", naglasio je.

Nedugo potom pred novinare je izišao glasnogovornik francuske bolnice u kojoj se Arafat liječi: "Zdravstveno stanje Jasera Arafata se danas zakompliciralo. Premješten je na odjel intenzivne njege, ali nije umro", rekao je Christian Estripeau.

Na kraju je i luksemburški premijer Juncker povukao svoju izjavu da je palestinski lider preminuo.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara