Probijena istočna cijev tunela Mala Kapela
Tekst se nastavlja ispod oglasa
LIJEVA (istočna) cijev tunela Mala Kapela koji se nalazi se na dionici Bosiljevo - Gornja Ploča, buduće autoceste Zagreb Split , probijena je jučer u 11 sati, priopćeno je danas iz Hrvatskih autocesta.
Tunel Mala Kapela sa 5761 metrom duljine najduži je tunel u Hrvatskoj, a s obzirom na geotehničke karakteristike stjenske mase po težini gradnje spada u srednju kategoriju.
Radovi na iskopu lijeve cijevi započeli su 22. kolovoza 2002. godine na sjevernoj strani, a 19. listopada 2002. godine na južnoj strani tunela. U prosjeku se iskopalo 13,2 m dnevno i to sa sjeverne i južne strane tunela zajedno.
Probijanje desne (zapadne) tunelske cijevi očekuje se u ožujku 2004. godine. Uz radove na iskopu u desnoj tunelskoj cijevi istovremeno se radi i završna betonska obloga. Do sada je betonirano 1850 m završne betonske obloge.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Građevinske radove na tunelu Mala Kapela izvodi talijanska tvrtka Coopcostruttori, Societa Cooperativa a.r.l. Argenta (Ferrara) odabrana putem međunarodnog javnog natječaja. Ugovor o građenju potpisan je 19.travnja 2003. godine. Ugovorena vrijednost radova, bez PDV-a iznosi 261.749.705,51 kn. Njome su obuhvaćeni radovi u desnoj cijevi na probijanju cijevi, zaštiti iskopa, odvodnji i izradi završne betonske obloge s vodonepropusnom izolacijom, a u lijevoj cijevi radovi na probijanju i zaštiti iskopa. Ugovor također obuhvaća i izradu svih prolaza i okretišta za komunikaciju između dvije tunelske cijevi.
Radovi na izradi kolničke konstrukcije i opremanju tunela nisu predmet ugovora s Coopcostruttori-em.
Svi ugovoreni radovi trebaju biti dovršeni do 30. studenog 2004. godine kada će se pristupiti izradi kolničke konstrukcije i opremanju tunela potrebnom opremom (ventilacija, rasvjeta, vatrodojava, signalizacija, telefonija, vodovod, itd.)
Nakon dovršenja radova na izradi kolovozne konstrukcije i opremanju, tunel Mala Kapela biti će pušten u promet u lipnju 2005. godine.
U prvoj fazi eksploatacije, od lipnja 2005. biti će puštena u promet samo desna tunelska cijev i kroz nju će se odvijati dvosmjerni promet, jednako kao i u tunelu Sveti Rok. Lijeva tunelska cijev će u toj fazi eksploatacije služiti kao servisni tunel, za sigurnosne intervencije ili evakuaciju putnika u izvanrednim situacijama.
Kada intenzitet prometa poraste i lijeva tunelska cijev će se potpuno dovršiti, čime će se omogućiti odvojeni promet za svaki smjer.
Prvi dio, od Bosiljeva do tunela Mala Kapela, duljine 36 km, pušten je u promet u lipnju 2003. godine, a drugi, od tunela Mala Kapela do Gornje Ploče, duljine 96 km, bit će pušten u promet u lipnju 2004. godine, stoji u priopćenju iz Hrvatskih autocesta.
Tunel Mala Kapela sa 5761 metrom duljine najduži je tunel u Hrvatskoj, a s obzirom na geotehničke karakteristike stjenske mase po težini gradnje spada u srednju kategoriju.
Radovi na iskopu lijeve cijevi započeli su 22. kolovoza 2002. godine na sjevernoj strani, a 19. listopada 2002. godine na južnoj strani tunela. U prosjeku se iskopalo 13,2 m dnevno i to sa sjeverne i južne strane tunela zajedno.
Probijanje desne (zapadne) tunelske cijevi očekuje se u ožujku 2004. godine. Uz radove na iskopu u desnoj tunelskoj cijevi istovremeno se radi i završna betonska obloga. Do sada je betonirano 1850 m završne betonske obloge.
Radovi na izradi kolničke konstrukcije i opremanju tunela nisu predmet ugovora s Coopcostruttori-em.
Svi ugovoreni radovi trebaju biti dovršeni do 30. studenog 2004. godine kada će se pristupiti izradi kolničke konstrukcije i opremanju tunela potrebnom opremom (ventilacija, rasvjeta, vatrodojava, signalizacija, telefonija, vodovod, itd.)
Nakon dovršenja radova na izradi kolovozne konstrukcije i opremanju, tunel Mala Kapela biti će pušten u promet u lipnju 2005. godine.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U prvoj fazi eksploatacije, od lipnja 2005. biti će puštena u promet samo desna tunelska cijev i kroz nju će se odvijati dvosmjerni promet, jednako kao i u tunelu Sveti Rok. Lijeva tunelska cijev će u toj fazi eksploatacije služiti kao servisni tunel, za sigurnosne intervencije ili evakuaciju putnika u izvanrednim situacijama.
Kada intenzitet prometa poraste i lijeva tunelska cijev će se potpuno dovršiti, čime će se omogućiti odvojeni promet za svaki smjer.
Prvi dio, od Bosiljeva do tunela Mala Kapela, duljine 36 km, pušten je u promet u lipnju 2003. godine, a drugi, od tunela Mala Kapela do Gornje Ploče, duljine 96 km, bit će pušten u promet u lipnju 2004. godine, stoji u priopćenju iz Hrvatskih autocesta.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati