Rožić: Medijske ankete nisu ispitivanje nego oblikovanje javnog mnijenja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
IZBORNE ankete koje ovih dana objavljuju mediji nisu ispitivanje, nego oblikovanje javnog mnijenja, kazao je danas HSP-ov kandidat za zagrebačkoga gradonačelnika Miroslav Rožić, na stranačkom infopultu ispred zagrebačkoga Glavnog kolodvora.
Zamoljen da komentira niz anketa po kojima HSP u Zagrebu na lokalnom izborima ostvaruje znatno niži rezultat od onoga na parlamentarnim izborima, Rožić je za Hinu kazao, kako ne vjeruje anketama.
"Ankete su loše napravljene, što dokazuje i činjenica da nam jedne dnevne novine predviđaju 15 posto, druge dvostruko manje glasova birača", rekao je Rožić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kandidat HSP-ove liste i saborski zastupnik Pero Kovačević, ocijenio je da HSP u Zagrebu neće dobiti manje od 8,25 posto biračkih glasova, koliko je stranka osvojila na prošlim parlamentarnim izborima na nacionalnoj razini.
Zamoljen da komentira niz anketa po kojima HSP u Zagrebu na lokalnom izborima ostvaruje znatno niži rezultat od onoga na parlamentarnim izborima, Rožić je za Hinu kazao, kako ne vjeruje anketama.
"Ankete su loše napravljene, što dokazuje i činjenica da nam jedne dnevne novine predviđaju 15 posto, druge dvostruko manje glasova birača", rekao je Rožić.
Kandidat HSP-ove liste i saborski zastupnik Pero Kovačević, ocijenio je da HSP u Zagrebu neće dobiti manje od 8,25 posto biračkih glasova, koliko je stranka osvojila na prošlim parlamentarnim izborima na nacionalnoj razini.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Pročitajte još
Učitavanje komentara