Rožić: stvoreni su svi uvjeti da se počne graditi most do Čiova
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nakon što je trogirsko Poglavarstvo na svojoj posljednjoj sjednici za novo prometno rješenje cestovnog prijelaza s kopna na otok Čiovo prihvatilo izgradnju mosta po arhitektonskoj zamisli projektanta Jure Radnića i uputilo ga Gradskom vijeću na prihvaćanje, stvoreni su svi uvjeti da se i s njegovom izgradnjom počne već iduće godine, rekao je danas trogirski gradonačelnik Vedran Rožić.
Tako je nakon više godina dilema između zamisli o gradnji mosta ili tunela na istočnom prilazu gradu riješena u korist jeftinijeg, ali nikako manje kvalitetnog projekta, kazao je Rožić. Dodao je kako se Poglavarstvo za izgradnju mosta odlučilo u prvom redu zbog njegove cijene od 60-ak milijuna kuna u usporedbi s podmorskim tunelom koji bi stajao najmanje 180 milijuna kuna. Za taj bismo novac mogli izgraditi čak tri mosta i tu padaju u vodu sve primjedbe poput onih da će most nagrditi izgled grada, kazao je Rožić.
Most će staru gradsku jezgru, koja je pod zaštitom UNESCO-a, osloboditi prometa, kako osobnih automobila, tako i autobusa i teretnih vozila koja prevoze djelove i materijal za brodogradilište na Čiovu. Grad će se rješiti i golemih prometnih gužvi u ljetnim mjesecima zbog kojih se ponekad na prelazak ili odlazak s Čiova preko starog rasklopnog mosta, obnovljenog 1993., čeka i po nekoliko sati. Stari je most i ograničavajući čimbenik razvoja otoka Čiova - trogirske turističe oaze.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kako će budući most povezivati dvije državne ceste, od Hrvatskih cesta i mjerodavnog ministarstva zatražit će se da se taj projekt uvrsti u program izgradnje državnih cesta od 2004. do 2008. godine, o čemu se s predstavnicima Vlade već načelno razgovaralo i dobilo potporu za uključivanje u idući državni proračun, rekao je Rožić. Investitoru, Hrvatskim cestama, Poglavarstvo je predložilo da žurno pokrene postupak ishođenja lokacijske i građevinske dozvole.
(Hina) xdstr yln
Tako je nakon više godina dilema između zamisli o gradnji mosta ili tunela na istočnom prilazu gradu riješena u korist jeftinijeg, ali nikako manje kvalitetnog projekta, kazao je Rožić. Dodao je kako se Poglavarstvo za izgradnju mosta odlučilo u prvom redu zbog njegove cijene od 60-ak milijuna kuna u usporedbi s podmorskim tunelom koji bi stajao najmanje 180 milijuna kuna. Za taj bismo novac mogli izgraditi čak tri mosta i tu padaju u vodu sve primjedbe poput onih da će most nagrditi izgled grada, kazao je Rožić.
Most će staru gradsku jezgru, koja je pod zaštitom UNESCO-a, osloboditi prometa, kako osobnih automobila, tako i autobusa i teretnih vozila koja prevoze djelove i materijal za brodogradilište na Čiovu. Grad će se rješiti i golemih prometnih gužvi u ljetnim mjesecima zbog kojih se ponekad na prelazak ili odlazak s Čiova preko starog rasklopnog mosta, obnovljenog 1993., čeka i po nekoliko sati. Stari je most i ograničavajući čimbenik razvoja otoka Čiova - trogirske turističe oaze.
(Hina) xdstr yln
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati