RUSKI OMZ ZA KUPNJU BRODOGRADILIŠTA "VIKTOR LENAC" NUDI OKO ŠEST MILIJUNA DOLARA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ruska korporacija OMZ predat će sljedećeg tjedna hrvatskoj Vladi i Odboru vjerovnika Brodogradilišta "Viktor Lenac" obvezujuću ponudu, u kojoj će za kupnju tog brodogradilišta ponuditi nešto manje od 10 milijuna dolara gotovine, te oko 10 milijuna dolara ulaganja u sljedeće dvije godine, najavio je danas na konferenciji za novinstvo opunomoćenik te tvrtke i predsjednik Hrvatskoruskog društva prijateljstva Marijan Tuškan.
Na novinarski upit o točnoj ponudi Tuškan je odgovorio da je svota koju je OMZ nudio u prijašnjim razgovorima (oko 120 milijuna kuna) za to brodogradilište u Kostreni, kod Rijeke, umanjena za 10-ak milijuna dolara, to jest za procijenjenu vrijednost doka 11. Nije želio potvrditi je li riječ o šest milijuna dolara.
Po njegovim riječima, OMZ je zainteresiran za dio Brodogradilišta "Viktor Lenac" u kojemu bi nastavio isključivo osnovnu djelatnost - remont i preinake brodova.
Pogon u Vranjicu ni dok 11, u koji je uloženo nekoliko desetaka milijuna dolara, rekao je, OMZ ne želi kupiti.
Ocijenio je da dok 11 ima samo vrijednost starog željeza te da OMZ želi raditi u pozitivnom okružju i ne sukobljavati se s građanima, kao što je bilo pri postavljanju tog doka kraj uvale Martinšćice. Osim toga, u dok 11 trebalo bi uložiti još oko osam milijuna dolara, a takvo ulaganje OMZ smatra neprihvatljivim.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ponuda OMZ-a uključuje obvezatno zapošljavanje oko 650 radnika (sada ih ima oko 520) na neodređeno vrijeme, a početna plaća bila bi na razini državnog prosjeka, rekao je opunomoćenik te ruske tvrtke i predsjednik Hrvatsko-ruskog društva prijateljstva Marijan Tuškan.
Dodao je da ponudu OMZ-a podupire Sindikat metalaca Hrvatske.
OMZ bi se obvezao kooperantskim tvrtkama kojima Brodogradilište "Viktor Lenac" duguje znatne svote osigurati poslove na izgradnji rafinerije u Kazahstanu te poslove na pogonima te tvrtke u svijetu.
OMZ je jedna od najvećih svjetskih korporacija u metalnoj i naftnoj industriji. Ima oko 40.000 radnika od kojih oko 9500 radi u brodograđevnoj industriji.
Tuškan je rekao da je OMZ zainteresiran za kostrensko brodogradilište jer brodogradilišta te tvrtke na sjeveru Europe, zbog vremenskih uvjeta, ne mogu raditi cijele godine.
Prema procjenama OMZ-a, Brodogradilište "Viktor Lenac" moglo bi na godinu ostvariti prihod od 60 do 70 milijuna dolara, uglavnom od remonta i preinaka brodova ruske trgovačke flote.
Brodogradilište "Viktor Lenac" je u stečaju od prosinca prošle godine, a Odbor vjerovnika, među kojima su najveći vjerovnici Ministarstvo financija i Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), još nije donio odluku o načinu provedbe stečajnog postupka.
Ako se vjerovnici ne očituju do kolovoza ove godine, odluku će donijeti stečajna sutkinja riječkoga Trgovačkog suda.
(Hina) xhšu ysp
Na novinarski upit o točnoj ponudi Tuškan je odgovorio da je svota koju je OMZ nudio u prijašnjim razgovorima (oko 120 milijuna kuna) za to brodogradilište u Kostreni, kod Rijeke, umanjena za 10-ak milijuna dolara, to jest za procijenjenu vrijednost doka 11. Nije želio potvrditi je li riječ o šest milijuna dolara.
Po njegovim riječima, OMZ je zainteresiran za dio Brodogradilišta "Viktor Lenac" u kojemu bi nastavio isključivo osnovnu djelatnost - remont i preinake brodova.
Pogon u Vranjicu ni dok 11, u koji je uloženo nekoliko desetaka milijuna dolara, rekao je, OMZ ne želi kupiti.
Ocijenio je da dok 11 ima samo vrijednost starog željeza te da OMZ želi raditi u pozitivnom okružju i ne sukobljavati se s građanima, kao što je bilo pri postavljanju tog doka kraj uvale Martinšćice. Osim toga, u dok 11 trebalo bi uložiti još oko osam milijuna dolara, a takvo ulaganje OMZ smatra neprihvatljivim.
Dodao je da ponudu OMZ-a podupire Sindikat metalaca Hrvatske.
OMZ bi se obvezao kooperantskim tvrtkama kojima Brodogradilište "Viktor Lenac" duguje znatne svote osigurati poslove na izgradnji rafinerije u Kazahstanu te poslove na pogonima te tvrtke u svijetu.
OMZ je jedna od najvećih svjetskih korporacija u metalnoj i naftnoj industriji. Ima oko 40.000 radnika od kojih oko 9500 radi u brodograđevnoj industriji.
Tuškan je rekao da je OMZ zainteresiran za kostrensko brodogradilište jer brodogradilišta te tvrtke na sjeveru Europe, zbog vremenskih uvjeta, ne mogu raditi cijele godine.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema procjenama OMZ-a, Brodogradilište "Viktor Lenac" moglo bi na godinu ostvariti prihod od 60 do 70 milijuna dolara, uglavnom od remonta i preinaka brodova ruske trgovačke flote.
Brodogradilište "Viktor Lenac" je u stečaju od prosinca prošle godine, a Odbor vjerovnika, među kojima su najveći vjerovnici Ministarstvo financija i Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), još nije donio odluku o načinu provedbe stečajnog postupka.
Ako se vjerovnici ne očituju do kolovoza ove godine, odluku će donijeti stečajna sutkinja riječkoga Trgovačkog suda.
(Hina) xhšu ysp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati