Sabor: Zastupnici o interpelaciji o radu vlade i cestogradnji
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U NASTAVKU saborske sjednice na dnevnom redu bila je interpelacija o radu Vlade, a posebno Ministarstva za javne radove, obnovu i graditeljstvo i Ministarstva prometa, pomorstva i veza, kojom se traži objašnjenje za trogodišnje kašnjenje izgradnje zapadnog kraka istarskog ipsilona i nepravodobnog pružanja informacija s tim u vezi.
Krajem prošle godine interpelaciju su podnijeli 13 članova Kluba HSLS-a i još trojica zastupnika.
Obrazlažući tu inicijativu, u ime Kluba HSLS-a Jadranka Katarinčić Škrlj kazala je kako to u konačnici može dovesti do glasovanja o povjerenju Vladi i njezinu radu u cjelini.
Prethodno, u nastavku rasprave o gradnji i održavanju javnih cesta, te planovima građenja i održavanja državnih i autocesta u 2003. godini, u ime Kluba HDZ-a Marina Matulović Dropulić zatražila je da Vlada u roku od 30 dana izvijesti Sabor o kreditnim zaduženjima i izdanim jamstvima za izgradnju prometnica.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U HDZ-u podržavaju povećanje investicija, no ne pod svaku cijenu, jer u zaduživanju treba imati mjeru, rekla je Matulović Dropulić.
Miroslav Korenika (Klub SDP-a) podupro je ostvarenje usvojenih planova s time da "u hodu treba mijenjati one koji se ne mogu provesti iz objektivnih razloga".
Projekt izgradnje autoceste u Hrvatskoj provodi se učinkovito i učinjen je značajan iskorak, ocijenio je Korenika, ističući da je svako zaduženje vezano uz izgradnju infrastrukture dobar preduvjet za daljnji gospodarski razvoj zemlje.
Zamjenik ministra javnih radova, obnove i graditeljstva Venko Ćurlin rekao je da, iako projekt izgradnje autocesta dobro napreduje, još postoje velike sumnje njegovo ostvarenje.
Dodao je da bi prema nekim predviđanjima izgradnja autoceste Zagreb-Split (Šestanovac) iz prihoda i naknade iz goriva trebala biti isplaćena 2017. godine.
Ivan Šuker (HDZ) upozorio je da ne postoje čvrsti izvori financiranja izgradnje autocesta, te da se podizanje cijene goriva ne može smatrati takvim izvorom financiranja.
Zastupnici su završili današnji dio zasjedanja, a rad će nastaviti sutra ujutro glasovanjem o raspravljenim točkama dnevnog reda.
Krajem prošle godine interpelaciju su podnijeli 13 članova Kluba HSLS-a i još trojica zastupnika.
Obrazlažući tu inicijativu, u ime Kluba HSLS-a Jadranka Katarinčić Škrlj kazala je kako to u konačnici može dovesti do glasovanja o povjerenju Vladi i njezinu radu u cjelini.
Prethodno, u nastavku rasprave o gradnji i održavanju javnih cesta, te planovima građenja i održavanja državnih i autocesta u 2003. godini, u ime Kluba HDZ-a Marina Matulović Dropulić zatražila je da Vlada u roku od 30 dana izvijesti Sabor o kreditnim zaduženjima i izdanim jamstvima za izgradnju prometnica.
Miroslav Korenika (Klub SDP-a) podupro je ostvarenje usvojenih planova s time da "u hodu treba mijenjati one koji se ne mogu provesti iz objektivnih razloga".
Projekt izgradnje autoceste u Hrvatskoj provodi se učinkovito i učinjen je značajan iskorak, ocijenio je Korenika, ističući da je svako zaduženje vezano uz izgradnju infrastrukture dobar preduvjet za daljnji gospodarski razvoj zemlje.
Zamjenik ministra javnih radova, obnove i graditeljstva Venko Ćurlin rekao je da, iako projekt izgradnje autocesta dobro napreduje, još postoje velike sumnje njegovo ostvarenje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dodao je da bi prema nekim predviđanjima izgradnja autoceste Zagreb-Split (Šestanovac) iz prihoda i naknade iz goriva trebala biti isplaćena 2017. godine.
Ivan Šuker (HDZ) upozorio je da ne postoje čvrsti izvori financiranja izgradnje autocesta, te da se podizanje cijene goriva ne može smatrati takvim izvorom financiranja.
Zastupnici su završili današnji dio zasjedanja, a rad će nastaviti sutra ujutro glasovanjem o raspravljenim točkama dnevnog reda.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati